به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "شماره ۱۷ سهیلا" از چهارشنبه ۳۰ خردادماه به سرگروهی پردیس سینمایی کورش در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ  سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و مورد توجه منتقدان و سینماگران قرار گرفت. پس از آن در جشنواره فیلم سلامت و جشن تصویر سال حضور یافت و در جشن انجمن منتقدان نیز در بخش کارگردانی و بازیگر نقش اول زن کاندید بود.

زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، فریدون محرابی و حکیمه فیوجی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"شماره ۱۷ سهیلا" روایت کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریع‌تر ازدواج کند تا بچه‌دار شود.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمود غفاری، تهیه کننده: سید امیر سیدزاده، سرمایه گذاران: سید محمد سیدزاده و محمود غفاری، مدیرتولید: محمد سیدزاده، مجری طرح: مهدی پور موسی، مدیر فیلم‌برداری: اشکان اشکانی، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، حمید محمودی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح صحنه: مهدی پور موسی، طراح لباس و دستیار کارگردان: مهناز جارچی، موسیقی: علی منصور، تدوین: محمود غفاری، محمد توکلی، مدیر تدارکات: حامد آزادی، اتالوناژ: احسان واثقی، عکاس: رویا حسینی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.