سرویس سینمایی هنرآنلاین: سحر مصیبی سال‌ها در مقام دستیار کارگردان و برنامه ریز فعالیت کرده است. او در اولین تجربه سینمایی خود به سراغ یک فیلم مستند ورزشی رفت و زندگی خواهران ووشو کار ایرانی را روانه پرده نقره‌ای کرد. حالا "صفر تا سکو" قرار است وارد شبکه نمایش خانگی شود.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تغییراتی که در نسخه خانگی این فیلم رخ داده است، بیان کرد: قصد داشتیم برای نسخه خانگی این فیلم بخش‌هایی از مسابقات خواهران منصوریان را که در کازان روسیه برگزار شده بود و موفق به دریافت جایزه شده بودند، به بخش پشت صحنه اضافه کنیم. برای همین امر با تلویزیون کازان نیز رایزنی‌های لازم را انجام دادیم و تصاویر این مسابقات را دریافت کردیم اما به دلیل پوشش حریفان و بازیکنان سایر کشورها، وزارت ارشاد اجازه پخش این فیلم را به ما نداد و نتوانستیم این بخش را به فیلم اضافه کنیم تا در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآید. بنابراین "صفر تا سکو " همان نسخه اکران شده است که وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

مصیبی درباره حضور بین‌المللی این فیلم نیز گفت: در جشنواره‌های خارجی ثبت نام‌ها انجام شده است، اما چون برای این کار دیر اقدام کردیم چند جشنواره را از دست دادیم.

وی همچنین با اشاره به این که استقبال خوبی از فیلم در خارج از کشور نیز صورت گرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل این که فیلم زنانه است و زندگی ورزشکاران را به نمایش می‌گذارد در خارج از کشور نیز مخاطبان آن را دوست داشتند و از آن استقبال کردند. البته از آنجایی که بخش اعظم فیلم، ملی است و جشنواره‌های آنطرف خواسته‌هایی از آثار ارسال شده دارند که برای پذیرش آثار مدنظر قرار می‌دهند، ما  ترجیح دادیم آن را تغییر نداده و به همین شکل که مونتاژ شده است در جشنواره‌ها به نمایش بگذاریم.

این کارگردان در ادامه درباره رقابت این اثر با سایر آثار هم رده خود نیز عنوان کرد: من فکر می‌کنم "صفر تا سکو" توانست با آثار ورزشی دیگری که در خارج از کشور ساخته شده‌اند رقابت کند و دیده شود. فیلم‌های ورزشی بسیاری در خارج از کشور دیدم و فکر می‌کنم این فیلم توانسته استانداردهای ورزشی را در بر بگیرد و از فیلم‌های آنها کمتر نیست. تیم سازنده "صفر تا سکو " تلاش کرد تمام استانداردهای حرفه‌ای ساخت این دست فیلم‌ها را رعایت کند. البته که فیلم بدون نقص نیست، اما استانداردهای لازم را همراه خود دارد و تلاش کردیم تا اتفاقات به درستی پیش برود.

 مصیبی درباره فروش فیلم و میزان رضایت مندی از اکران فیلم نیز گفت: به عنوان یک فیلم مستند فروش خوبی داشت و حتی از برخی از فیلم‌های داستانی که همزمان با هم اکران شدند پیشی نیز گرفت. با این که سالن‌های کمی در اختیار داشتیم و حتی فکر نمی‌کردند که فیلم بتواند سقف فروش را پر کند، اما همپای سایر آثار سینمایی مخاطب داشت و پیش رفت و نشان داد که می‌تواند این کار را انجام دهد.