سرویس سینمایی هنرآنلاین: مصطفی تقی‌زاده که در اولین تجربه کارگردانی‌اش"زرد" را روانه پرده نقره‌ای سینماها کرده است، این روزها به تنهایی مشغول نگارش تازه‌ترین اثر خود است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فعالیت جدید خود گفت: در حال تکمیل مراحل پایانی فیلمنامه و بازنویسی هستم تا بتوانم اواخر پاییز فیلم جدیدم را کلید بزنم و احتمالا به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسد.

تقی‌زاده درباره تفاوت این فیلمنامه با "زرد" نیز اظهار کرد: فیلمنامه جدیدم بسیار با فیلم قبلی متفاوت است، اما هر دو تم مشترکی دارند و تنها به لحاظ ساختاری متفاوت هستند.

این کارگردان جوان همچنین درباره وضعیت اکران، حضورهای بین‌المللی و توزیع فیلم "زرد" در شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: فیلم در اختیار شرکت پخش‌کننده است و بدون تغییر نسبت به اکران عمومی پروانه نمایش خانگی دریافت کرده است و تا دو هفته دیگر توزیع آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد" "زرد" اکران خوبی داشت و از آن بسیار راضی بودم، هرچند معتقدم اگر در زمان مناسبت‌تری اکران می‌شد اتفاق بهتری می‌توانست برای این فیلم بیفتد، ولی در مجموع راضی هستم، ضمن این که این شرایط برای همه یکسان است. فروش "زرد"خوب بود و بعنوان فیلم اول راضی کننده بود و دومین فیلم پرفروش اجتماعی سال 96 شد. حضورهای بین‌المللی این فیلم نیز تقریبا به اتمام رسیده است اما در ماه اکتبر در فستیوالی در نیویورک امریکا حضور خواهیم داشت ضمن این که آخرین جایزه بین‌المللی این فیلم نیز به سه ماه پیش بر می‌گردد که جایزه استعدادهای درخشان جشنواره آلمان را از آن خود کرد.