سرویس سینمایی هنرآنلاین: پس از کش و قوس‌های فراوان برای نمایش بازی‌های جام جهانی فوتبال در سینماها، بالاخره شورای عالی اکران، نمایش 6 بازی جام جهانی که شامل سه بازی تیم ملی فوتبال ایران، دو بازی نیمه نهایی و یک بازی فینال می‌شود را تصویب کرد.

  از آنجایی که تمامی پردیس‌ها و سالن‌های سینمایی منتظر ابلاغ حکم وزارت ارشاد برای پخش بازی‌های فوتبال جام جهانی در سالن‌های سینمایی بودند، پردیس سینمایی چارسو با تصویب پخش بازی‌ها در سالن‌های سینمایی، با توجه به فضا و امکاناتی که در اختیار دارد، برنامه متفاوتی را برای این ایام در نظرگرفته است.

از جمله برنامه‌هایی که این پردیس در مدت زمان برگزاری جام جهانی در نظر گرفته است، پخش رایگان تمام بازی‌ها در فضای فوت کورت این پردیس سینمایی خواهد بود که پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است و در سال‌های پیشین  با استقبال خوبی مواجه شده است.

ضمن این که طبق گفته مسئولان پردیس چارسو قرار است در طی مدت زمان برگزاری جام جهانی پردیس سینمایی با گرافیک و فضا سازی خاصی به استقبال بازی‌های فوتبال برود و برای 6 بازی که قرار است در سالن سینماها پخش شوند نیز این پردیس برنامه‌ها و ایونت‌های خاصی را در نظر گرفته است.

همچنین قرار است سالن شماره 6 این پردیس که در جشنواره جهانی فیلم فجر از آن رونمایی شد و هنوز به سالن‌های اکران عمومی نپیوسته است، به پخش بازی‌های فوتبال اختصاص یابد و برای لطمه نخوردن به چرخه اکران سایر سالن‌های پردیس سینمایی به اکران فیلم‌های روی پرده ادامه دهند.

هزینه بلیت این مسابقات در سالن‌های سینمایی طبق آنچه که شورای‌عالی اکران مصوب کرده است 20 هزار تومان برای هر نفر خواهد بود.