به گزارش هنرآنلاین، پوستر و آنونس تازه‌ترین ساخته علیرضا اسفندیارنژاد با نام "ساقی" در آستانه اولین اکران این فیلم رونمایی شد.

"ساقی" آخرین مراحل فنی را طی کرده و در بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره بین المللی نهال به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم که پیش تر با نام " آنها می‌آیند" معرفی شده بود، سومین فیلم کوتاه علیرضا اسفندیارنژاد در مقام نویسنده و کارگردان است و داستان دختری را روایت می‌کند که شبانه برای ملاقاتی به مکانی دورافتاده می‌رود.

طراح پوستر فیلم "ساقی" آرمین رنگانی و آنونس آن توسط دلارام شمیرانی ساخته شده است. این فیلم با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و همکاری مدرسه ملی سینما تولید شده است و عوامل آن عبارتند از نویسنده، کارگردان‌ و تهیه کننده: علیرضا اسفندیارنژاد، برنامه ریز و مشاوران: سهیل گوهری پور و علیرضا قاسمی، مدیر فیلمبرداری: سروش علیزاده، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح گریم: بابک کشن فلاح، تدوین: محمد نجاریان، طراح لباس: سیما کلانتریان، طراح صحنه: علیرضا میرانجم، مدیر تولید: علی نجاریان، بازیگران: ندا جبرائیلی، علیرضا ثانی فر، مهران مرادی و بهزاد دورانی.

علیرضا اسفندیارنژاد دانش آموخته سینما دانشکده سینما و تاتر دانشگاه هنر تهران است که پیش‌تر جوایز متعددی از جشنواره های داخلی کسب کرده و داور چند جشنواره معتبر بوده است.