به گزارش هنرآنلاین،"اینجا کجاست؟" به کارگردانی حسین قاسمی جامی با پایان مراحل فنی به تازگی آماده نمایش شده است.

این فیلم با موضوع کودک و دفاع مقدس در قالب یک فیلم طنز مقابل دوربین رفت و اولین نمایش آن در سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان خواهد  بود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سه نوجوان در موزه دفاع مقدس بطور اتفاقی در یک نفر بر که از دوران دفاع مقدس باقی مانده است گرفتار می‌شوند . آنان داخل نفربر یک دفترچه خاطرات پیدا می کنند. نفربر آنان را به دل اتفاقاتی که در آن نوشته می برد. سفری در زمان آغاز می‌شود و با حضور آنان در جبهه رزمندگان متعجب می‌ شوند.

مهدی امینی خواه، مهیار مجیب، ساناز سمواتی، مهدی پرویزی، بهنام نوری و (بازیگران نوجوان) ابوالفضل عامری، سید محمد حسن مداحی، صدرا پرویزی، حسین عامری و ... بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

حسین قاسمی جامی و حسن کیوان پور به طور مشترک تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشته‌اند.

عوامل اصلی فیلم "اینجا کجاست؟" عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: حسین قاسمی جامی، مشاور تهیه کننده: حسن کیوان پور، نویسندگان: حسین قاسمی جامی، مهنوش شیخی، مجریان طرح: ابراهیم نوروزی فیض آبادی، حسن کیوان پور، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محسن کریمیان، عبدا... کریمی، مدیر تولید: احمد عالمی، صدابردار: محمد زمان ثانی، مدیر تدارکات: محسن ناصری، مدیر روابط عمومی: ریحانه کیوان‌پور.