به گزارش هنرآنلاین، پویا آریان‌پور هنرمند نقاش و بازیکن تیم ملی ایران و امیر جدیدی بازیگر سینما به عنوان بازیکنان این دوره از مسابقات تنیس روی خاک جام تنیس رمضان شب گذشته 19 خردادماه در باشگاه ورزشی انقلاب مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه تیم دو نفره پویا آریانپور و امیر وزیری در مقابل تیم امیر جدیدی و فرزاد رحیمی به رقابت پرداختند که در نهایت تیم پویا آریانپور و امیر وزیری برنده میدان شدند.

پویا آریانپور در حاشیه این بازی‌ها و درباره فعالیت‌هایش در این حوزه ورزشی گفت: حرفه اصلی من نقاشی است البته از ده سالگی ورزش تنیس را نیز آغاز کردم.

او که از جمله نقاش‌های برسابقه به شمار می‌رود، ورزش را در کنار هنر دنبال می‌کند. او بر این باور است که تنیس ورزشی بسیار  مفرح، پر تحرک و زمان‌بر است.

رقابت مسابقه جام رمضان که یک رویداد بین‌المللی است، هر ساله بین بهترین‌های ایران برگزار می‌شود و در آن پیشکسوتان و بازیکن‌های جوان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این مسابقات که نزدیک به ده سال عمر دارد، با نظر و حمایت صدری اجرا می‌شود.

مسابقه تنیس جام رمضان بین پویا آریانپور و امیر جدیدی در مجموعه ورزشی انقلاب

همچنین در این دوره از رقابت‌ها سینا مقیمی که طی سه سال اخیر زیر نظر مربیان باشگاه به تمرین می‌پردازد، به عنوان یکی از استعدادهای ویژه که امید به مدال‌آوری در سطح بین‌المللی را دارد در رده سنی زیر 18 سال شناسایی شد.

سرمایه گذاری در این دوره‌ها به صورت شخصی و با حمایت‌های متعدد بخش خصوصی صورت می‌پذیرد به همین خاطر هرساله مبلغ جوایز این مسابقه دارای افزایش قابل توجهی است که در راستای انگیزه بازیکن‌ها و ورزش تنیس صرف می‌شود.

دهمین دوره مسابقه جام رمضان در حالی برگزار شد که به گفته آقای صدری امسال آخرین دوره این رویداد است.