سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن "کیلومتر 14"، "صنوبر"، "ستاره باران"، "ترم زمستانی"، "سکوت خدا"، "اروند"، "فرشتگان قصاب"، "شکارچی شنبه"، "بیست و چهار"، "ابو زینب"، "چتر سفید"، "اوقات مشترک آنها"، "قصه‌ها و واقعیت‌ها"، "آواز گنجشک‌ها"، "گیلعاد"، "روباه"، "برکت"، "سیانور"، "دریاچه ماهی"، "فیلادلفی"، "انگشتر"، "قانون و اخلاق"، "گوی بخار 1 و 2"، "بازی مهره سفید"، "خرس بزرگ" "یک اسم"، "ساعت 25"، "دره شیرهای سنگی"، "اشنوگل"، "سایه‌های شهر"، "برگی برای زیتون"، "افسانه ماردوش 2"، "افسانه ماردوش 3"، "تام سایر"، "اتوبوس شب"، "نیلا زنده است"، "بالابان"، "بازمانده"، "تنهای تنهای تنها"، "اتاق سهام"، "سرب"، "کشتی یاماتو"، "پاپیون"، "یک تکه نان"، "تا جایی که پایم توان رفتن دارد"، "من سم هستم"، "قدمگاه"، "معدن"، "خرس"، "الیور تویست"، "رنگ خدا"، "دوئل"، "سرزمین فراوانی"، "بیگانگان"، "قیام"، "خاکستر و برف"، "برف‌پیما"، "نور آتش"، "داستان توکیو" و "شک معقول" دوشنبه تا جمعه 14 تا 18 خرداد ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی "کیلومتر 14" به کارگردانی جواد افشار، دوشنبه 14 خردادماه ساعت 9 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: سعید سرخورده به‌خاطر پشیمانی از خلاف‌های گذشته اش به‌همراه دایی پیر خود به مرقد امام (ره) می‌رود. دایی قرار است در مرقد امام به کاروانی که پس برگزاری مراسم سال‌روز ارتحال امام راهی کربلاست بپیوندد. سعید طی ماجراهایی با افرادی روبرو می‌شود که هر‌کدام از جایی برای برپایی این مراسم آمده‌اند. حضور در کنار آنها آغاز مسیر تازهای در زندگی اوست. کامبیز دیرباز، مریم کاویانی، حسین سحرخیز و آتش تقی‌پور بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی "صنوبر" به کارگردانی مجتبی راعی، دوشنبه 14 خردادماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم که با بازی حسین محجوب و پریوش نظریه به تصویر درآمده است؛ درباره دوران نوجوانی و حدود 13 سالگی حضرت امام (ره) است. در آن سال‌ها که به زمان بعد از انقلاب مشروطیت و قبل از کودتای رضاخان برمی‌گردد، شرایط سختی بر زندگی مردم حاکم می‌شود و ناامنی کشور را فرا می‌گیرد.

فیلم تلویزیونی "ستاره باران" به کارگردانی بهمن زرین‌پور، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 9 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی عبدالرضا اکبری، قاسم زارع و مینا جعفرزاده به ماجرای قیام پانزده خرداد و وقایع پس از دستگیری حضرت امام خمینی (ره) پرداخته شده است.

فیلم تلویزیونی "ترم زمستانی" به کارگردانی رضا بهشتی، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: دانشجویی به‌نام امیرمسعود در سال 1342 پس از مدت‌ها به ایران بازمی‌گردد. او هر چه تلاش می‌کند خبری از دوست قدیمی‌اش بگیرد، کمتر به نتیجه می‌رسد. طولی نمی‌کشد که درمی‌یابد عوامل مرموزی هر چه نشان از دوست او وجود داشته را پنهان کرده‌اند و حکومت در ناپدید شدن او نقش داشته است. امیر مسعود همچنین می‌فهمد مادرش با نزدیکترین دوست پدرش، سرهنگ عضدی ازدواج کرده و این مسأله او را پریشان می‌کند... هومن سیدی، فریبا متخصص، رسول نجفیان و حمید مظفری بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی "سکوت خدا" به کارگردانی راما قویدل، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 9 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: رعنا کمالی به‌عنوان پرستار وارد خانواده محمودیان می‌شود. نرگس محمودیان زنی 50 ساله است که سال‌هاست به دلیل بیماری ناشناخته‌ای که بعد از سفر به مدینه عارضش شده رنج می‌برد! نرگس دو فرزند به نام‌های امیرمحمد و هدی دارد. هدی با مهندسی به‌نام حامد ازدواج کرده است. رعنا عراقی و متولد کربلاست. امیرمحمد پس از آن که همسرش او را ترک کرده مدتی دچار افسردگی شده و به‌تازگی از بیمارستان مرخص شده است. هدی مخالف حضور رعناست چون معتقد است عراقی‌ها بهداشت مناسبی ندارند اما وقتی می‌بیند مادر حس خوبی دارد و دیگر از مردن حرف نمی‌زند رضایت می‌دهد... در این فیلم، پروانه معصومی، بهناز جعفری، امیر آقایی و مهسا کرامتی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "اروند" به کارگردانی پوریا آذربایجانی، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی مهدی آقاخانی، طناز طباطبایی و مهرداد صدیقیان خواهیم دید: یونس جانباز اعصاب و روان، بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم‌رزمانش روزگار می‌گذراند. همراه شدن او با یک گروه تفحص اما اتفاقات تازه‌ای را در این جریان سیال ذهن وارد می‌کند.

فیلم تلویزیونی "فرشتگان قصاب" به کارگردانی سهیل سلیمی، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 9 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: فرهاد و گیسو زن و شوهر افغانی که منتظر تولد فرزند خود هستند در مخمصه‌ای گرفتار می‌شوند. گیسو معلم مدرسه است و فرهاد در کمپ سازمان ملل که در افغانستان مستقر است به عنوان مترجم مشغول کار است. یک گروه صهیونیستی که در کار قاچاق اعضای بدن کودکان در افغانستان فعالند به کمک نیروهای ارتش آمریکا به مدرسه‌ای که گیسو در آن درس می‌دهد حمله کرده و فرهاد تلاش می‌کند تا گیسو و شاگردانش را از خطر برهاند...! دارین حمزه، ستاره پسیانی و محمدرضا غفاری در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "شکارچی شنبه" به کارگردانی پرویز شیخ طادی، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی علی نصیریان و امیریل ارجمند خواهیم دید: در یک بندرگاه اسرائیل، زنی یهودی که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده است، کودک خود را درپی اقدامات حقوقی و اصرارهای زیاد پدربزرگش برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. پدربزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است در جواب نگرانی‌های مادر، وعده می‌دهد که او یک ماه بیشتر اینجا نمی‌ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هرکجا که خواست بماند!

فیلم سینمایی "ابو زینب" به کارگردانی علی غفاری، جمعه 18 خردادماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خانواده عامر از شهدای معروف لبنان به تصویر کشیده می‌شود. آنها در برابر اشغال رژیم صهیونیستی مقاومت زیادی می‌کنند. محور این فیلم سینمایی مادر این شهید بزرگ لبنانی با بازی "کارمن لبس" است که به مدت ۱۵ سال خبر شهادت فرزند ۱۹ ساله‌اش را از مردم، شوهر و فرزندانش مخفی نگه می‌دارد.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی "بیست و چهار" به کارگردانی داریوش ربیعی، دوشنبه 14 خردادماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: رزمنده‌ای که بیست و چهار سال را در کما بوده، از کما درآمده و امامش نیز رحلت نموده است. او برای رسیدن به قراری مهم و دادن آنچه که قرار است برای دو نسل بعدی‌اش به یادگار گذارد با زن و شوهر جوانی راهی تهران شده است... در این فیلم، قاسم زارع، نرگس محمدی و میثاق زارع نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "چتر سفید" به کارگردانی جابر قاسم‌علی، دوشنبه 14 خردادماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. موضوع این فیلم تلویزیونی که با بازی کیهان ملکی، علی دهکردی و سهیلا جبری روایت می‌شود؛ درباره نویسنده‌ای است که با پریشانی‌ها و جریانات ذهنی خاصی روبروست که همراه با مشکلات خانوادگی، جریان تازه‌ای از زندگی را پیش روی او قرار داده است.

فیلم تلویزیونی "اوقات مشترک آنها" به کارگردانی جمال سیدحاتمی، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: یونس کارمند بانک و خانواده‌اش در حال آماده شدن جهت رفتن برای خرید جهیزیه برای نرگس (دختر خانواده) هستند. این امر در حالی است که آنها مدت‌ها منتظر وامی بودند که قرار بود یونس از بانک محل کار خود بگیرد. روز گرفتن وام، عمه پیش یونس آمده و سهمش را از خانه پدری از وی مطالبه می‌کند... مسعود کرامتی، مهری السادات آل آقا، مهدی صباغی و شیرین اسماعیلی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "قصه‌ها و واقعیت‌ها" به کارگردانی حجت قاسم‌زاده‌اصل، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی مهدی هاشمی، آتنه فقیه نصیری و امین زندگانی خواهید دید: احمدی در پی احضار بی‌موقع رییس اداره‌اش و در مسیر رفتن به محل کار با یک تریلی حامل آهن تصادف کرده و کشته می‌شود. در این میان با آدم‌هایی آشنا می‌شویم که به نوعی در این حادثه نقش داشته‌اند.

فیلم سینمایی "آواز گنجشک‌ها" به کارگردانی مجید مجیدی، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم به داستان مرد ساده و میانسالی به‌نام کریم می‌پردازد. وی در یک مزرعه پرورش حیوانات کار می‌کند و شیفته شتر مرغ‌هاست و ارتباط روانی و عاطفی با آنها برقرار کرده است! بر حسب اتفاق یکی از شتر مرغ‌ها از مزرعه فرار می‌کند؛ کریم چند روزی به جست‌وجو اما موفق به یافتن آن نمی‌شود و درنتیجه از کار اخراج می‌شود و این بهانه‌ای می‌شود که برای اولین بار به شهر برود و در شهر از طریق مسافرکشی با موتور سیکلت امرار معاش کند... رضا ناجی، کامران دهقان و حامد آغازی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "گیلعاد" به کارگردانی حسن سهیلی‌زاده، جمعه 18 خردادماه ساعت 8:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با هنرمندی حسین یاری، شهرام عبدلی و سپیده خاوری خواهیم دید: مرد جوانی به‌نام بن‌حورگوریو که یهودی و ایرانی‌الاصل است؛ (در سال 1340 تحت عنوان تاجر وارد ایران شده است) از ایران به اسرائیل می‌رود و ساره همسرش را رها می‌کند. او بعد از چند سال برمی‌گردد و فصلی مباشر بن‌حورگوریو نیز خانه و مغازه‌های مردی به نام حاج رمضان مشتاق را برای بن‌حور تصاحب می‌کند و در اصل بن‌حورگوریو می‌گوید که گیلعاد (جایی که خداوند در تورات به یهودیان وعده داده است) محلی است نزدیک دماوند و او می‌خواهد زمین‌های آنجا را تصاحب کند...!

فیلم سینمایی "روباه" به کارگردانی بهروز افخمی، جمعه 18 خردادماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم درباره یک مامور اسرائیلی است که برای دور جدید ترور دانشمندان اتمی به ایران فرستاده می‌شود. این مامور ورزیده تنها کار می‌کند و از همکاری آدم‌های فریب خورده و یکبار مصرف استفاده می‌کند که تا آخرین لحظه از ماموریت خود خبر ندارند. یک موتور سوار مسافرکش در دام او می‌افتد و نادانسته برای ترور تعلیم می‌بیند... آرش مجیدی،مرجان شیرمحمدی و حمید گودرزی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی "برکت" به کارگردانی رضا ابوفاضلی، دوشنبه 14 خردادماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم با نقش‌آفرینی پروانه معصومی خواهید دید: خاتون پیرزنی است که در روستا با یاد پسر مفقودالاثرش (جلال) به تنهایی زندگی می‌کند. او نذر دارد که هر ساله روز چهارده خرداد، نان بپزد و به مرقد امام ببرد. در سال گذشته در حین رفتن به تهران تصادف می‌کند و چهل روز به کما می‌رود...

فیلم سینمایی "سیانور" به کارگردانی بهروز شعیبی، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان فیلم درباره گروه مجاهدین در دهه‌ی پنجاه در ایران و افرادی است که در آن زمان در دل این گروه سازمان یافته فعالیت می‌کردند. در بین آنها امیر و هما دو جوان بودند که عاشق یکدیگر بودند و قصد ازدواج داشتند اما هما بعد از ورود به تشکیلات از امیر که دانشجوی دانشکده افسری است جدا می‌شود و حالا بعد از گذشت چند سال یکدیگر را در جایگاه مجرم و حاکم ملاقات می‌کنند...در این فیلم پدرام شریفی و هانیه توسلی هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "دریاچه ماهی" به کارگردانی مریم دوستی، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می‌کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود. افشین هاشمی، ستاره اسکندری و لاله اسکندری در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "فیلادلفی" به کارگردانی اسماعیل رحیم‌زاده و سیدمجتبی اسدی‌پور، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان فیلم درباره گروهی است که برای انجام فعالیت بشردوستانه تصمیم می‌گیرند تا آذوقه و وسایل پزشکی را از طریق تونل‌های زیرزمینی گذرگاه رفح به محاصره شدگان غزه برسانند. علی اوسیوند، محمد عمرانی عزت اله جامعی و فلور نظری بازیگران این فیلم هستند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی "انگشتر" به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: یونس دانشجوی عمران است که با موتور به عنوان پیک کار می‌کند. او در یکی از روزها کنار راه آهن یک انگشتر پیدا می‌کند و در همان روز یک ماشین به موتور او می‌زند. موتور او کاملا از بین می‌رود. راننده ماشین به‌نام حاج حسین پشت فرمان دچار حمله قلبی شده و یونس او را به بیمارستان می‌رساند. داخل ماشین مقدار زیادی پول نقد هست که یونس به آنها دست نمی‌زند. حاج حسین برای تشکر از یونس برای او یک موتور جدید می‌خرد و او را در شرکت عمرانی خود استخدام می‌کند. یونس که تصور می‌کند این اتفاقات بر اثر شانس و به‌دلیل انگشتر است؛ آن را به صاحبش که یک جوان نابینای روستایی است برنمی‌گرداند. انگشتر تبرک کربلا بوده که به مرد جوان نابینا از طرف پدرش به ارث رسیده است... در این فیلم امیر جلیلی، عیسی یوسفی و بهرام ابراهیمی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "قانون و اخلاق" به کارگردانی ماتئو کاسویتس، جمعه 18 خردادماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ماتئو کاسویتس و مالیک زیدی آمده است: ساکنین سیاه‌پوست کلدونیا-مستعمره فرانسه- به‌دلیل رفتار خصمانه‌ای که با آنها می‌شود؛ تقاضای استقلال کرده؛ در پی آن بسیاری از اطرافیانشان را از دست می‌دهند. آنها که شاهد از بین رفتن فرهنگ و آداب و رسوم قدیمی‌شان توسط دولت فرانسه هستند، برای کسب استقلال سرزمینشان شورش می‌کنند که این موضوع در نهایت با دخالت نیروهای ویژه سرکوب گشته کلیه اهالی آن به طرز وحشیانه‌ای از بین می‌روند تا این دست اقدامات برای همیشه خاموش گردد بی‌آنکه فریاد اهالی آن به گوش رسد...!

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی "گوی بخار 1 و 2" به کارگردانی کاتسوهیرو اوهتومو، دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 خردادماه ساعت 9:10 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این انیمیشن خواهیم دید: پسر نوجوان ژاپنی که در قرن نوزدهم زندگی می‌کند؛ اختراع خارق‌العاده‌ای به نام توپ بخار کرده است و عده‌ای سودجوی غربی به‌دنبال به‌دست آوردن پسر و گرفتن اختراعش هستند...

فیلم تلویزیونی "بازی مهره سفید" به کارگردانی حسن لفافیان، دوشنبه 14 خردادماه ساعت 20:45 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این فیلم با هنرمندی پژمان بازغی و رامتین خداپناهی خواهیم دید: یکی از اساتید به‌نام دانشگاه استاد فروزان، در زمینه انرژی هسته‌ای فعالیت چشمگیری دارد. پسرجوان دانشجویی به‌نام یوسف امینی، تلاش می‌کند که پایان‌نامه‌اش را، استاد مطالعه کند؛ اما موفق نمی‌شود. تا اینکه با مینا یثربی که از دانشجویان دکتر و درضمن خواهرزاده اوست، آشنا می‌شود و از طریق ایجاد علاقه با وی سعی می‌کند که به استاد نزدیک شود. پلیس مطلع است که یک جاسوس از مرز عراق وارد کشور شده و قصد خراب‌کاری دارد. آنها متوجه می‌شوند که یوسف امینی هویت جعلی این جاسوس است...

انیمیشن سینمایی "خرس بزرگ" به کارگردانی اسبن تافت جاکوبسن، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 9:10 از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: یوناتان و سوفیا خواهر و برادری هستند که برای دیدن پدربزرگشان به روستایی که در کنار جنگل بزرگی واقع شده می‌روند. سوفیا ناپدید می‌شود و یوناتان برای پیدا کردنش به جنگل می‌رود و متوجه می‌شود که سوفیا با خرس بزرگی دوست شده که شکارچی قصد کشتنش را دارد آنها به خرس بزرگ کمک می‌کنند که از دست شکارچی فرار کند؛ ولی شکارچی قصد ندارد که از این شکار صرف نظر کند و در نهایت خودش را به کشتن می‌دهد و بچه‌ها نزد پدربزرگشان برمی‌گردند.

فیلم تلویزیونی "یک اسم" به کارگردانی بیژن میرباقری، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: مریم و حامد زن و شوهری هستند که بچه‌دار نمی‌شوند و قرار است به طریق روش IVF بچه‌دار شوند. آنها برای این عمل راهی می‌شوند ولی در راه تصادف کرده و حامد می‌میرد. زنی به نام مستوفی به آنها کمک می‌کند و حامد را به بیمارستان می‌رساند. مریم بعد از چند روز به دیدن دکترش نوشین می‌رود و از او می‌خواهد که عمل را انجام دهد ولی او از انجام دادن این عمل با توجه به شرایط پیش آمده مطمئن نیست... پریوش نظریه، سحر دولتشاهی، الهام کردا و کامران ملکی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی "ساعت 25" به کارگردانی مسعود آب‌پرور، دوشنبه 14 خردادماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. این تله‌فیلم در مورد پسری به‌نام طاها است که بعد از هجده سال به ایران بازمی‌گردد ولی هیچ‌کس منتظر او نیست؛ چرا که خانواده‌اش وی را شهید می‌پندارند؛ اما در این بین، فرزند او هنوز پدرش را فراموش نکرده است... در این فیلم تلویزیونی؛ امین تارخ، افسانه چهره‌آزاد، پریوش نظریه و شاهرخ فروتنیان هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "دره شیرهای سنگی" به کارگردانی مجتبی اسدی، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. "دره شیرهای سنگی" روایتی است از زبان ریحانه که بعد از گذشت چهار دهه به‌همراه پسر خود حامد به دره‌ای که زادگاهش در آنجا واقع است برگشته و روزگار کودکی و مبارزات پدربزرگ خود، خدایارخان و پدرش پهلوان حیدر و مادرش گل‌بهار را علیه رژیم ستم شاهی مرور می‌کند. جعفر دهقان، ولی‌الله مؤمنی، زهره حمیدی و کاظم افرندنیا در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "اشنوگل" به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: یونس به‌عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالاً یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده است...! در این فیلم، کاوه سماک‌باشی و برزو ارجمند بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "سایه‌های شهر" به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. در این فیلم آیدا ظاهرا در سانحه‌ی قایقرانی کشته شده و داستان با مراسم تدفین او آغاز می‌شود. در بازگشت به گذشته مشخص می‌شود که وی علیرغم میل خانواده با میشل ابوفاضل ازدواج کرده است. در ادامه جاسوسان صهیونیستی، میشل را تهدید به قتل همسرش می‌کنند و از او می‌خواهند کیف حاوی اورانیوم غنی شده را با خود به تهران ببرد تا چهره ی جمهوری اسلامی ایران از این طریق مکدر شود. طی درگیری‌ها و عملیات نیروهای امنیتی لبنان، این جاسوسان از عملی کردن قصد خود باز می‌مانند...

فیلم تلویزیونی "برگی برای زیتون" به کارگردانی وحید درخشش‌فر، جمعه 18 خردادماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم "برگی برای زیتون"،‌ از این قرار است که در یکی از روستاهای قم در مدرسه‌ای که یک کلاس واحد برای دخترها و پسرها وجود دارد، مسابقه‌ای برپا می‌شود با عنوان نامه‌ای برای کودکان فلسطینی. از این رو معلم کمی در مورد اختلافات قدیمی بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها توضیح می‌دهد و از بچه‌ها می‌خواهد آنچه را دوست دارند، طی نامه خود به کودکان بنویسند. پریسا گل‌دوست و محبوبه ارمیاتی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی "افسانه ماردوش 2" به کارگردانی حسین مرادی زاده، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: جمشید به جام جهان‌بین دست یافته و با مَرداس فرزند ناخلف "ضحاک" درگیر می‌شود، شیطان بر شانه‌های ضحاک بوسه می‌زند و مارهایی بر شانه‌ی او می‌روید...!

انیمیشن سینمایی "افسانه ماردوش 3" به کارگردانی حسین مرادی زاده، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. خلاصه داستان این انیمیشن از این قرار است که: آبتین، به جرم تیراندازی به سوی ضحاک، بی‌گناه به دار آویخته می‌شود؛ درحالی‌که تیر را شخص دیگری انداخته بود. همزمان با این واقعه همسر او فرانک، پسری بدنیا می‌آورد و نام او را فریدون می‌گذارد. فرانک به‌خاطر فرمان ضحاک که دستور قتل عام کودکان را صادر کرده بود، به کوهستان و جنگل می‌گریزد تا جان فریدون را نجات دهد، اما در جنگل با سواری ناشناس روبه‌رو می‌شود...

فیلم سینمایی "تام سایر" به کارگردانی هرماین هانتگبورت، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. تام سایر، پسری نوجوان، ماجراجو و خیال‌پرداز است. دوست صمیمی او هاک، پسر مرد دائم‌الخمری است که اهالی دهکده تمایلی به دوست شدن او با سایر کودکان دهکده را ندارند، اما تام هاک را بسیار دوست دارد و اغلب ماجراجویی‌هایش را با او سرمی‌گیرد. رت اکینز و مارک ویلس بازیگران این فیلم هستند.

انیمیشن سینمایی "بازمانده" به کارگردانی احسان طاهری، جمعه 18 خردادماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. داستان اصلی انیمیشن درباره فرحان، یک نوزاد فلسطینی است که پدر و مادرش توسط اشغالگران قدس کشته می‌شوند. روایت قصه انیمیشن "بازمانده"، همان داستانِ فیلم سینمایی بازمانده اثر سیف‌الله داد است.

شبکه امید

فیلم سینمایی "اتوبوس شب" به کارگردانی کیومرث پوراحمد، دوشنبه 14 خرداد ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش می شود. "اتوبوس شب" درباره نوجوان رزمنده‌ای به نام عیسی است که باید چند اسیر عراقی را به پشت جبهه منتقل کند ولی در راه با مشکلاتی رو‌به‌رو می‌شود. مرحوم خسرو شکیبایی، محمدرضا فروتن، مهرداد صدیقیان، کوروش سلیمانی، امیرمحمد زند و الناز شاکردوست از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‎اند.

فیلم تلویزیونی "نیلا زنده است" به کارگردانی سعید اسدی، سه شنبه 15 خرداد ماه ساعت 18 به روی آنتن می رود. این فیلم داستان زنی به نام فروغ است که سرپرستار بخش آی.سی.‌یو بیمارستانی است. سامان پسر فروغ دچار نارسایی قلبی شده و در لیست پیوند قرار دارد. روزی دختری به نام نیلا را که دچار مرگ مغزی شده به بخش می‌آورند و فروغ تلاش می کند تا از مادربزرگ نیلا رضایت بگیرد و بتواند با قلب نیلا، پسر خود را از مرگ حتمی نجات دهد. مادربزرگ نیلا زمانی رضایت می‌دهد که فروغ علائم بازگشت حیات را در نیلا می‌بیند، اما آن را کتمان می‌کند. عمل پیوند با موفقیت انجام می‌شود و حال سامان رو به بهبود می‌رود، اما فروغ دچار آشفتگی و پشیمانی شدید روحی شده و ...عسل بدیعی، زهره صفوی، آرشام طالبی در این تله فیلم بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی "بالابان" به کارگردانی سیدرضا صافی، چهارشنبه 16 خرداد ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش می شود. داستان این فیلم درباره شاهین نوجوانی هیجده ساله و ساکن بندر بوشهر است. او که سال ها پیش پدرِ محیط بانش را در مواجهه با قاچاقچیان پرنده از دست داده، اکنون به واسطه مشکلات و شرائط پیچیده زندگیِ خانوادگی، بر سر یک دوراهی وفاداری به شغل پدر یا پا گذاشتن در راه قاتلین قرار گرفته است. تلاش شاهین در رویاروئی با طبیعت و حوادث خشنِ پیرامونش، ماجراهای این فیلم را رقم می زند. محمدحسین دریابگرد، صادق زارعی، ایرج صغیری، حیدر مظفری، آریا بهرام نژاد و مریم رنجبر از جمله بازیگران این فیلم هستند.

انیمیشن "بازمانده" به کارگردانی احسان طاهری، پنج شنبه 17 خرداد ماه ساعت 18 به روی آنتن شبکه امید می رود. داستان این انیمیشن درباره فرحان، یک نوزاد فلسطینی است که پدر و مادرش توسط اشغالگران قدس کشته می‌شوند ...

فیلم سینمایی "تنهای تنهای تنها" به کارگردانی احسان عبدی‌پور، جمعه 18 خرداد ماه ساعت 18 پخش می شود. در این فیلم خواهیم دید: عبدالکریم معروف به رنجرو پسرکی بوشهری است که در یکی از روستاهای اطراف نیروگاه اتمی بوشهر زندگی می‌کند. او با پسرکی روسی که پدرش از مهندسان روسی نیروگاه است دوست می‌شود؛ اما تحولات جهانی به ویژه پرونده هسته‌ای ایران و واکنش‌های اطرافیان، دوستی صادقانه و بی‌آلایش آنها را تهدید می‌کند...میثم فرهومند، آرمان هوانسیان، ابراهیم تمهید، عباس جوادی، آنا پانوسیان، تیگران خزمالیان، عباس باک، حسین قفلی، محسن مکاری و غلامرضا فرح زاده در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی "اتاق سهام" به کارگردانی بن یانگر، جمعه 18 خردادماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی جووانی ریبیسی و وین دیزل خواهید دید: ست دیویس، دانشجویی است که به‌تازگی ترک تحصیل کرده‌ است. دیویس جوان باهوش و مشتاقی است که به‌دنبال کسب پول زیاد در مدت زمانی اندک است. پدر او یک قاضی سخت‌گیر است که از ترک تحصیل او بسیار ناراحت است. ست با انگیزه به‌دست آوردن پول و احترام پدر به موسسه معاملات سهام جی.تی مارلین می‌پیوندد...

فیلم سینمایی "سرب" به کارگردانی مسعود کیمیایی، جمعه 18 خردادماه ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. فیلم داستان یک زوج جوان یهودی ایرانی را در اواخر دهه ۲۰ خورشیدی روایت می‌کند که خواهان عزیمت به سرزمین موعود (سرزمین‌های اشغالی فلسطین) هستند اما پس از مواجهه با مخالفت سازمان یهودی هاگانا و کشته شدن عمویشان به دست آنها مجبور به فرار شده و درگیر ماجراهای پس از آن می‌شوند... جلال مقدم، فریماه فرجامی، امین تارخ، جمشید مشایخی و فتحعلی اویسی در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی "کشتی یاماتو"، "پاپیون" و "یک تکه نان" دوشنبه 14 خردادماه ساعت 11، 17 و 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "تا جایی که پایم توان رفتن دارد"، "من سم هستم" و "قدمگاه" سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 11، 15 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "معدن"، "خرس"، "الیور تویست" و "رنگ خدا" چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 11، 15، 17 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "برف‌پیما"، "نور آتش"، "داستان توکیو" و "شک معقول" پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 11، 15، 17 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "دوئل"، "سرزمین فراوانی"، "بیگانگان"، "قیام" و "خاکستر و برف" جمعه 18 خردادماه ساعت 8، 11، 15، 13، 17 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.