به گزارش هنرآنلاین، غلامرضا فرجی که بار دیگر در جلسه دوشنبه ۳۱ اردیبهشت کارگروه اکران به عنوان سخنگو انتخاب شده است، درباره مصوبات این جلسه گفت: امروز رای گیری برای انتخاب رئیس جدید کارگروه  برگزار شد و محسن امیریوسفی رئیس کارگروه، محمود رضوی نایب رئیس و بنده هم به عنوان سخنگوی کارگروه اکران انتخاب شدیم.

وی همچنین اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد که مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها اجازه پخش داشته باشد، اما چگونگی اجرایی شدن آن با در نظر گرفتن حقوق صاحبان آثار هفته آینده اعلام خواهد شد.

فرجی همچنین ادامه داد: در این جلسه قرارداد اکران فیلم "شماره ۱۷ سهیلا " با سرگروهی پردیس سینمایی کورش، پس از فیلم "خوک" ثبت شد و فیلم "ناخواسته" هم اکران خود را از روز چهارشنبه دوم خرداد ماه در گروه سینمایی "زندگی" آغاز می‌کند.

وی با اشاره به ادامه اکران فیلم "جشن دلتنگی" گفت: میزان فروش اردیبهشت ماه امسال سینماها ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که نسبت به سال گذشته با فروش ۱۷ میلیاردی در همین ماه افزایش داشته است، البته این افزایش فقط به بیشتر شدن بهای بلیت مربوط نمی‌شود چراکه افزایش مخاطب هم داشته‌ایم و این موضوع در سینماهای شهرستانها آمارگیری شده است.