به گزارش هنرآنلاین، فروش انیمیشن سینمایی "فیلشاه"در سینماهای کشور درحالی همچنان ادامه دارد که این فیلم تاکنون توانسته است با بیش از 7 میلیارد تومان فروش در سینماهای کشور، رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را از آن خود سازد. این رکورد پیش از این در اختیار "شاهزاده روم" دیگر محصول گروه‌ "هنرپویا" بود که همچنان عنوان پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را یدک می‌کشد.

هادی اسماعیلی، مدیر ارشد بازاریابی و فروش گروه "هنرپویا" در این خصوص بیان داشت: بازی اندرویدی "فیلشاه" دومین محصول از این انیمیشن سینمایی است که همزمان با اکران، برای مخاطبان این اثر عرضه می‌گردد. پیش از این نیز کتاب نقاشی "کی از همه بهتره؟" در بازار توزیع شده بود که در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توانست پرفروش‌ترین کتاب کودک و نوجوان انتشارات سوره مهر شود.

مدیر تبلیغات و اطلاع رسانی "فیلشاه" افزود: تیم تبلیغاتی "فیلشاه" علاوه بر محصولات مرتبط قابل عرضه به بازار، اقلام تبلیغاتی دیگری نظیر پُفیلشاه، صورتک‌، تن‌پوش، بادکنک و ... را نیز همزمان با اکران این فیلم در سینماها طراحی و رونمایی کرده‌اند که با استقبال کودکان همراه بوده است.

اسماعیلی همچنین از عرضه محصولات جانبی جدید انیمیشن "فیلشاه" از جمله لوازم التحریر، کیف، تم جشن تولد، عروسک و... در آینده نزدیک خبر داد.

گروه "هنرپویا" اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری شکل گرفته در بخش خصوصی کشور است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت‌سنگ و سلوک افلاکیان با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" پایه گذاری شده است. این گروه تاکنون انیمیشن‌های سینمایی "شاهزاده روم" و "فیلشاه" را به عنوان پرمخاطب ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینمای ایران، تولید و عرضه کرده است.

برای نصب بازی "فیلشاه" می‌توانید با مراجعه به لینک http://bit.ly/2rVdDVn این گیم را از "کافه بازار" دریافت کنید.