سرویس سینمایی هنرآنلاین: رضا فهیمی کارگردان جوانی است که با ساخت فیلم کوتاه "کودکان ابری" جوایز بسیاری را در داخل و خارج از کشور از آن خود کرد و پس از آن به سراغ ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود "دوباره زندگی" رفت. قراربود نخستین نمایش این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رقم بخورد که این اتفاق رخ نداد.

دراین فیلم گلاب آدینه، شمس لنگرودی، رها خدایاری، خلف علوانی، اختر خوشکنار و آیه مقدم به ایفای نقش می‌پردازند. "دوباره زندگی" قصه‌ مرد و زن میانسالی است که قصد رفتن به خانه‌ سالمندان را دارند اما دست روزگار آن‌ها را مجبور به ادامه‌ زندگی در کنار یکدیگر می‌کند.

فهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران این فیلم اظهار کرد: از زمان اکران فیلم اطلاع چندانی ندارم و تنها می‌دانم در همین چند روز اخیر پخش بین‌المللی فیلم آغاز شده است.

وی در ادامه درباره تازه‌ترین فعالیت خود نیز گفت: به صورت مشترک به همراه پیام کرمی در حال نگارش یک فیلمنامه جدید هستیم که روزهای پایانی نگارش را پشت سر می‌گذارد. این فیلم نیز در ژانر اجتماعی و یک درام خانوادگی است.

فهیمی درباره آماده سازی این فیلم برای حضور در جشنواره نیز عنوان کرد: همه چیز بستگی به فیلمنامه دارد. تا زمانیکه فیلمنامه تمام نشود نمی‌توانم برای آن تصمیمی داشته باشم.

کارگردان "کودکان ابری" در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قصد ساخت فیلم کوتاه ندارد و می‌خواهد در فضای سینمای بدنه به فعالیت خود ادامه دهد، بیان کرد: اصلا اینطور نیست. یکی دو طرح فیلم کوتاه دارم که بدنبال فرصت مناسب برای ساخت آنها هستم و بعد از اتمام پروسه تولید فیلم جدیدم آن را آغاز می‌کنم. در تلاش هستم سینمای فیلم کوتاه و بدنه را به موازات هم پیش ببرم.

فهیمی دلیل این کم کاری را وسواس در حوزه نگارش فیلمنامه بیان کرد و افزود: ترجیح می‌دهم کم کار کنم اما گزیده و خوب کار انجام دهم.