سرویس سینمایی هنرآنلاین: جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما دو فیلم "مارموز" به کارگردانی کمال تبریزی و "سراسرشب" ساخته فرزاد موتمن را آماده اکران دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: این روزها برای دریافت پروانه ساخت دو فیلم اقدام کرده‌ام و منتظر نظر شورای صدور پروانه ساخت هستم. اولین فیلم"زهرماری" به کارگردانی جواد رضویان است که در ژانر طنز اجتماعی ساخته می‌شود و دومین فیلم نیز برای فیلم رضا گوران درخواست داده‌ایم که یک فیلم اجتماعی است. هر دو فیلم اولی هستند و منتظریم تا نظر شورا اعلام شود.

نوروزبیگی همچنین ادامه داد: دو فیلم"مارموز" به کارگردانی کمال تبریزی و "سراسر شب" به کارگردانی فرزاد موتمن نیز آماده اکران است که برای دریافت پروانه نمایش آن اقدام کردیم ولی هنوز چیزی معلوم نیست و بستگی به شرایط دارد که چه زمانی پروانه نمایش صادر شود و چه زمانی ما بتوانیم فیلم را روانه پرده سینماها کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اعلام شده ممیزی‌های بسیاری به فیلم "مارموز" وارد شده است، در مقابل این ممیزی‌ها چه اقدامی انجام می‌دهید، اظهار کرد: در حال مذاکره هستیم و امیدواریم که مشکلات فیلم حل شود و بتوانیم به زودی آن را روانه پرده نقره‌ای کنیم.

این تهیه کننده سینما که مدتی قبل در گفت‌وگویی اعلام کرده بود تغییرات در اجرای برجام هیچ تاثیری روی سینما ندارد، اظهار کرد: این تغییرات قیمت ارز و تغییرات در اجرای برجام روی همه چیز تاثیر می‌گذارد، اما ما کارمان را می‌کنیم چرا که این مسیر همواره وجود داشته و همیشه گرفتار آن بوده‌ایم و در مسیر کاری ما سینماگران تاثیری نداشته است. در واقع همه کارمان را در همه شرایط انجام داده‌ایم و الان هم با این وضعیت موجود کنار می‌آئیم. سینما محدود است و مخاطب محدودی هم دارد و خیلی این مسائل نمی‌تواند سینما را به سمت تعطیلی بکشاند. رقم‌ دستمزدها البته بین 20 تا 30 درصد تغییر می‌کند اما سینما را به چالش نمی‌تواند بکشاند.