سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن "قرنطینه"، "یک روز ابری بدون باران"، "خسته نباشید"، "چشمه گنجشک"، "آشپزی با عشق"، "استاد و فرمانده"، "آرش و پدرزن"، "سی بیسکیت"، "دشمنان طبیعی"، "کیم، مامور مخفی"، "مکاتبه"، "کتابچه مرگ"، "کیفر"، "متولد 65"، "ریچارد لک لک"، "پرنده‌ کوچک خوشبختی"، "سازمان آلوده"، "وقتی عنکبوت می‌آید"، "گزارش پلیکان"، "ارثیه لوئیزا"، "محافظ یک آدم‌کش"، "یک ببر" و "غول پول" پنجشنبه و جمعه 20 و 21 اردیبهشت‌ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی "قرنطینه" به کارگردانی استفان رینولدز، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: بارک کارآگاه فاسد اداره پلیس به خانه یک قاچاقچی مواد می‌رود تا همه اسناد و مدارکی را که این شخص برعلیه او دارد، نابود کند. قاچاقچی حاضر به همکاری نیست و بارک او را به قتل می‌رساند و لپ تابش را با گلوله از بین می‌برد اما نمی‌داند که همه مدارک در یک فلش مموری ذخیره شده است. روز بعد، پلیس با تلفن افراد محلی وارد خانه مقتول شده و همه اسناد و مدارک از جمله آن فلش مموری را به اداره پلیس می‌برد... در این فیلم سینمایی جاناتان گود، راجر کراس و دانیل کودمور هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی "یک روز ابری بدون باران" به کارگردانی مسعود کرامتی، پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: پسربچه‌ای به‌نام جاوید که در خانواده‌ای تنگدست زندگی می‌کند، روزها به کار فروش آدامس و چسب در خیابان‌ها می‌پردازد. او طی اتفاقی با موجودی فضایی با نام راما آشنا می‌شود! راما در این سفر، با زمین، آدم‌ها و اخلاق خوب و بد آنها آشنا می‌شود. دوستی عمیق بین راما و جاوید برقرار می‌شود تا این که راما او را ترک می‌کند... محمدمهدی احدی، آریا خسروی و حنانه احدی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی "خسته نباشید" به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی، پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: ماریا و رومن، زن و شوهر توریستی هستند که برای اقامتی کوتاه‌مدت در کرمان ساکن می‌شوند. ماریا از پنج سالگی از ایران خارج شده و حالا بعد از گذشت سال‌های بسیار، خاطرات کم‌رنگی از سرزمین مادری‌اش دارد. او که فرزندش مُرده و در این قضیه رومن را مقصر می‌داند، هدف از این مسافرت که به اصرار رومن صورت گرفته را فراموش کردنِ مرگِ فرزند قلمداد می‌کند اما بعداً متوجه می‌شود اصرارِ رومن برای مسافرت به ایران، دیدار از منطقه‌ی کویری کلوت کرمان است. به‌رغم مخالفت اولیه، ماریا حاضر به مسافرت می‌شود... در این فیلم غوغا بیات، جلال فاطمی و حسام محمودی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "چشمه گنجشک" به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. فیلم با بازی محمد عمرانی و مهسا مهجور؛ تلاش کودکی را به تصویر می‌کشد که در تکاپوی رسیدن به جایگاه دوست مستعد و توانمند خود و کسب مهارت است.

فیلم سینمایی "آشپزی با عشق" به کارگردانی وای من ایپ، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: پل، یک آشپز چینی معروف در اروپا مناصب خود را رها می‌کند و به چین می‌آید و از طرفی اسکای کو، پسر استاد بزرگ آشپزی در چین که در بچگی پدرش او را رها کرده و حالا از آشپزهای معروف چین است در رقابت‌های بزرگ آشپزی شرکت می‌کنند. در مراحل مقدماتی پل برنده می‌شود و حالا باید با استاد بزرگ آشپزی که در واقع پدر اسکای کو هست رقابت کند، اما از طرف گروه حامی خودش نیز به او خیانت می‌شود... نیکولاس تس، یانگ جونگ و یان تانگ بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "استاد و فرمانده" به کارگردانی پیتر ویر، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. فیلم با بازی راسل کرو و پال بتانی سال ۱۸۰۵ را به تصویر می‌کشد؛ هنگامی‌که کشتی‌ها قدرتمندترین و کارآمدترین وسایل حمل و نقل به حساب می‌آمدند. کاپیتان جک آبری (که فرماندهی کشتی بریتانیایی اچ ام اس) را عهده‌دار است و دوست و رقیبش دکتر استیون ماتورین که بر روی عرشه کشتی است و برای تحقیق بر روی گونه‌های مختلف حیوانات به این سفر بر روی آب‌های اقیانوس اطلس تن داده است، دو شخصیت اصلی این فیلم هستند. در راه کاپیتان جک آبری کشتی (اچرون) فرانسوی را می‌بیند و تصمیم می‌گیرد تا این کشتی را که به دزدی دریایی مشغول است تعقیب کند؛ اما در این نبرد سخت، کشتی بریتانیایی تا مرز نابودی هم پیش می‌رود...

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی "آرش و پدرزن" به کارگردانی حسین بابائیان، پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم با نقش‌آفرینی امیر محمدوند و پرستو صالحی خواهید دید: آرش جوانی دانشجو است که به همکلاسی خود (هما) علاقه‌مند شده و قصد خواستگاری از او را دارد. هما به آرش می‌گوید که پدر او بسیار سخت‌گیر و علاقه‌مند به شعر و ادبیات است. آرش چند روز قبل از خواستگاری با پدر زن خود، جلوی در وقتی داشته با هما پشت آیفون صحبت می‌کرده، روبرو می‌شود و به دروغ می‌گوید که از شرکت گاز آمده است و می‌رود. آرش برای اینکه در جلسه‌ی خواستگاری، پدر زن آینده‌اش او را نشناسد سبیل مصنوعی می‌گذارد...!

فیلم سینمایی "سی بیسکیت" به کارگردانی گری روس، پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم در مورد ورزش سوارکاری است که در کودکی به علت فقر از خانواده جدا شده و به یک اصطبل سپرده می‌شود! او عاشق سوارکاری است و هر لحظه به قهرمانی نزدیک می‌شود اما در این راه مشکلاتی را در پیش دارد. توبی مک گوری و جف بریدجز بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "دشمنان طبیعی" به کارگردانی پیتر هایمس، پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی اورلاندو جونز و تام اورت اسکات آمده است: هواپیمایی در منطقه مرزی ایالات متحده و کانادا و مکزیک در آب سقوط می‌کند. (در جزیره کینگزآیلند) این هواپیما متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر است. به همین دلیل گروه قاچاقچیان وارد جزیره‌ای که هواپیما در نزدیکی آنجا در آب سقوط کرده است، می‌شوند. این جزیره نگهبانی با نام هنری دارد که از ارتش جدا شده است و در این جزیره زندگی می‌کند. سانر، رییس تبهکاران، پلیس‌های محلی را می‌کشد و این مساله باعث درگیری هنری در این ماجرا می‌شود...

فیلم سینمایی "کیم، مامور مخفی" به کارگردانی دای مین پارک، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 19:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: کیم سئوندال پسر جوان و بسیار باهوشی است که در جریان درگیری در یک جنگ و دست و پنجه نرم کردن با فقر به‌همراه دوست خود کلاه‌برداری و دزدی را آغاز می‌کند. او به کمک دوست خود سرقت‌های بسیار زیادی را با موفقیت انجام می‌دهد. دربار برای به دام انداختن وی جایزه‌ی بزرگی را تعیین کرده است؛ اما کیم به همراه دو دوست خود با روش‌های منحصر به فرد خویش پس از انجام هر عملیات آن شهر را ترک می‌کند! در این میان کیم با تاجر شیاد و بی‌رحمی مواجه می‌شود که یکی از دوستان او را به قتل می‌رساند. کیم نیز تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا از تاجر شیاد انتقام بگیرد... سئونگ هویو، جای هایون جو و ساک هوجون بازیگران این فیلم هستند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی "مکاتبه" به کارگردانی جوزپه تورناتوره، پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. داستان فیلم در مورد استاد دانشگاه اخترشناسی است که با یکی از دانشجویان خود ازدواج می‌کند. آنها علی‌رغم اختلاف سنی زیادشان زندگی خوبی دارند؛ اما استاد می‌داند به‌زودی در اثر بیماری سرطان از دنیا خواهد رفت اما نمی‌خواهد همسرش را ناراحت کند به همین خاطر بیماری‌اش را از او مخفی نگه می‌دارد و زمانی که بیماری‌اش به اوج می‌رسد به همسرش می‌گوید برای کار باید از کشور خارج شود... در این فیلم سینمایی، جرمی آیرونز و اولگا کوریلنکو نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "کتابچه مرگ" به کارگردانی شینسوک ساتو، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی ماساهیرو هیگاشیده و ماساکی سودا آمده است: لایت یاگامی، مرد جوانی که از جرم و بزهکاری بیزار است، تصادفاً دفتری پیدا می‌کند که رویش نوشته‌شده کتابچه مرگ، در صفحه‌ی اول دفتر توضیح داده شده که اگر نام شخصی در دفتر نوشته شود و نویسنده در همان حال چهره‌ی شخص را در ذهنش مجسم کند، آن شخص پس از ۴۰ ثانیه بر اثر حمله قلبی خواهد مرد. لایت در صدد استفاده از دفتر برمی‌آید.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی "کیفر" به کارگردانی دانی دلاتور، پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی لوییس تاسر، خاویر گوتیریز و الویرا مینگوز خواهیم دید: کارلوس رییس بانک است که با دو فرزندش و همسرش زندگی خوبی دارد. او در یکی از روزها هنگامی‌که قصد رساندن فرزندانش را به مدرسه دارد؛ یک ناشناس تماس گرفته و به او می‌گوید بمبی که در ماشین کار گذاشته و هر کدام از آنها در صورتی که از ماشین پیاده شوند منفجر خواهد شد! او با همکارش تماس می‌گیرد و متوجه می‌شود که یک ناشناس به او زنگ زده است. وقتی کارلوس با ماشین نزدیک او می‌شود ماشین همکارش منفجر شده و پسر کارلوس زخمی می‌شود. مرد ناشناس مدام با او در تماس است و کارلوس التماس می‌کند که پسرش را به بیمارستان برساند که مورد مخالفت اوست...

فیلم سینمایی "متولد 65" به کارگردانی مجید توکلی، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: خاطره و امیر نامزد هستند. آنها از قشر متوسط جامعه بوده و برای گذراندن روزشان دست به کارهایی می‌زنند که معمولا پولدارها انجام می‌دهند! مثلا از فروشگاه لوازم زیادی می‌خرند و موقع حساب کردن از فروشگاه به بهانه‌ای بیرون می‌روند و یا به بهانه خرید ماشین گران‌قیمت سوار ماشین‌های مدل بالا می‌شوند. آنها می‌خواهند چند ساعت را با هم در یک خانه گران‌قیمت بگذرانند و به بهانه‌ی اجاره خانه به یک برج می‌روند و از دوستانشان می‌خواهند که به آنها زنگ بزنند تا بتوانند بهانه‌ای برای چند ساعت بیشتر ماندن را در آن خانه بیابند! صاحب‌خانه آقای بهرامی از امیر سوالاتی می‌پرسد و او به دروغ جواب‌هایی را می‌دهد که بهرامی فکر می‌کند که او پسر محسن؛ کسی است که سال‌ها قبل سر آنها را در یک پروژه بزرگ ساختمانی کلاه گذاشته است... پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، احسان امانی و مریم سعادت در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه امید

انیمیشن سینمایی "ریچارد لک لک" به کارگردانی رضا معماری، پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: یک گنجشک یتیم به نام ریچارد توسط لک‌لک‌ها بزرگ شده است. با اینکه همه می‌دانند او یک گنجشک است، اما خود ریچارد اصرار دارد که لک‌لک بودنش را به بقیه ثابت کند. تا اینکه وقت مهاجرت خانواده لک‌لکی او فرا می‌رسد و ریچارد که یک مرغ مهاجر نیست مجبور می‌شود تنها در جنگل بماند و با هویت واقعی‌اش روبه‌رو شود...

فیلم سینمایی "پرنده‌ کوچک خوشبختی" به کارگردانی پوران درخشنده، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. داستان فیلم از این قرار است که: ملیحه بر اثر ضربه‌ی روحی در کودکی قدرت تکلم را از دست داده است و با یادآوری گذشته دچار تشنج عصبی می‌شود. آزار بچه‌های محل نیز ناسازگاری و پرخاشگری او را تشدید می‌کند. مسئولان آموزشگاه ناشنوایان تصمیم به اخراج او می‌گیرند؛ اما با تقاضای خانم شفیق، متخصص امور تربیتی، فرصت دیگری به او داده می‌شود. خانم شفیق اعتماد ملیحه را جلب می‌کند و با کمک شوک مصنوعی قدرت تکلم او را بازمی‌گرداند. امین تارخ، هما روستا، جمیله شیخی و آزیتا لاچینی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی "سازمان آلوده"، "وقتی عنکبوت می‌آید" و "گزارش پلیکان" پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 11، 15، 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "ارثیه لوئیزا"، "محافظ یک آدم‌کش"، "یک ببر" و "غول پول" جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 11، 15، 17 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.