سرویس سینمایی هنرآنلاین: حسام محمودی بازیگر سریال‌هایی چون "سایه بان" و "شکوه یک زندگی" این روزها مشغول بازی در سریال "لحظه گرگ و میش" به کارگردانی همایون اسعدیان است.

او در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین درخصوص نقش خود و حضور در سریال"لحظه گرگ و میش" بیان کرد: همچنان مشغول بازی در سریال آقای اسعدیان هستم و تا شهریور ماه ضبط این سریال ادامه دارد. از همین رو در اثر دیگری نمی‌توانم حضور داشته باشم.

محمودی ادامه داد: به طور کلی این سریال درباره یک خانواده است که از دهه 60 زندگی آن‌ها را می‌بینیم و تا سال 94-95 ادامه دارد. در واقع تاثیرات جنگ بر زندگی آنها و اتفاقاتی که به تناسب آن در این خانواده رخ می‌دهد، به نمایش در می‌آید.

این بازیگر که سال گذشته در فیلم "آستیگمات" نیز حضور داشت، درباره بازخوردهای آن گفت: واقعیت این است که بازخوردها را خیلی پیگیری نمی‌کنم، اما به نظرم "آستیگمات" فیلم خوبی است و از این حضور بسیار راضی هستم. مجیدرضا مصطفوی آدم درجه یکی است و حتی اگر نقش کوتاهی هم با او کار کنی این همکاری دلچسب است.

 وی درباره تغییر سبک بازیگری خود عنوان کرد: به نظرم این که بخواهم سبک بازیگری یا متر و معیار بازیگریم را تغییر دهم خیلی سطحی است و نمی‌خواهم به آن بپردازم. در حال حاضر بیشتر می‌خواهم در این فضا کار کنم. باید پذیرفت که سینمای ایران سینمای جهان نیست و در سینمای ایران خیلی اتفاقات متفاوتی نخواهد افتاد و همه چیز اینجا با کشورهای دیگر فرق دارد.