سرویس سینمایی هنرآنلاین: عباس رافعی تهیه کننده و کارگردان سینما به تازگی فیلم سینمایی "بهت" را به سرانجام رسانده است.

"بهت" با فیلمنامه‌ای از عباس رافعی و تهیه کنندگی محمد نشاط، با بازی مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی و محمدرضا رهبری در ژانر اجتماعی تولید شده است.

 در خلاصه داستان فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از 20 سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر دو خانواده است...

رافعی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم گفت: پروانه نمایش فیلم صادر شده است و پخش آن را نیز هدایت فیلم برعهده گرفته است.

این کارگردان درباره زمان احتمالی اکران فیلم بیان کرد: فعلا در نوبت اکران هستیم اما فکر می کنم اگر شهریور ماه و بعد از جام جهانی اکران فیلم رقم بخورد خیلی بهتر خواهد بود.

رافعی همچنین در ادامه درباره تازه‌ترین فعالیت خود نیز اظهار کرد: فرهاد دردار، قهرمان اسبق ایران و جهان در رشته کاراته و کیک بوکسینگ که در پرونده سینمایی خود در فیلم‌های هالیوودی با مایکل دودیکاف و استیون سیگال همبازی بوده و سال‌ها قبل فیلم "یاران" را در ایران بازی کرده است، فیلمنامه یک فیلم سینمایی مشترک بین کشور کانادا و ایران را در حال نگارش دارد که برای تولید آن با هم به نتیجه رسیده‌ایم.

فرهاد دردار

فرهاد دردار (نفر سمت راست)

وی ادامه داد: این فیلم بر اساس یک داستان واقعی مسیر مهاجرت یک زن و دو فرزندش را به تصویر می‌کشد و در ایران، ترکیه و کانادا فیلمبرداری می‌شود. فرهاد دردار به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم معتقد است که هنوز فیلمی فاخر و جهانی در مورد خانواده‌هایی که به خاطر مسائل و محدودیت‌های متعدد مجبور به تغییر سیستم زندگی خود می‌شوند و از مرزهای فرهنگی و هویتی خود عبور می‌کنند تا به نحوی بتوانند امکان و قابلیت نمایش جهانی داشته باشند ساخته نشده است و فیلم‌هایی که در مورد مهاجرت ایرانیان ساخته شده‌اند بیشتر جنبه‌های سیاسی را مد نظر قرار داده‌اند.

کارگردان " فصل فراموشی فریبا" اظهار کرد: فرهاد دردار به‌عنوان فردی موفق و چهرهایی سرشناس در کار مدیریت سازمانی ورزشی در کشور کانادا و ایران زندگی می‌کند با طراحی داستانی که می‌تواند ریشه امید موفقیت را در هر فردی و خانواده‌ای را در هر کجای دنیا که زندگی می‌کنند بپروراند، هدف این فیلم را ایجاد روحیه خواستن، توانستن است، می‌داند.

 رافعی گفت: این فیلمنامه مهیج بر اساس داستانی واقعی، تولید مشترک بین ایران و کاناداست و از بازیگران معتبر ایرانی، آمریکایی و کانادایی بهره خواهد جست تا بتواند قابلیت‌های اکران جهانی را افزایش دهد. دردار خردادماه به ایران می‌آید تا شرایط تولید این فیلم را فراهم کند.