سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن "بچه‌های کوچه دوازدهم"، "ببرهای پرنده"، "رودخانه ویند"، "ماشین دیوانه"، "قلب مرا فرا می‌خواند"، "سلام مامان"، "قدمگاه"، "کفش‌های پاره"، "معمای والتون"، "فضای بین ما"، "گاوبازان"، "کیم مامور مخفی"، "روز اردو"، "سه احمق"، "آدم برفی"، "فراتر از فریب"، "کنگ، جزیره گمشده"، "سوگند"، "برادرم خسرو"، "ورود"، "در جستجوی دری"، "کنگ‌ فو یوگا"، "مرز"، "نبرد با آتش"، "شاهزاده روم"، "رابینسون کروزو"، "لک لک‌ها"، "شمشیر اژدها"، "قصه‌های مجید"، "رکود بزرگ"، "امکان مینا"، "خواستگار محترم"، "مدرسه هندی"، "طعم شیرین خیال"، "آخرین مجرد"، "آن شرلی"، "پنج ستاره"، "خداحافظ وینی پو"، "من ترانه پانزده سال دارم"، "طرفدار" و "بچه‌های ابدی" چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 12، 13 و 14 اردیبهشت‌ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی "بچه‌های کوچه دوازدهم" به کارگردانی شاپور غریب، چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 9 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.داستان فیلم از این قرار است که: حاج‌آقا حقیقت به‌مناسبت نیمه شعبان مسابقه فوتبالی بین بچه‌های کوچه دوازدهم و بچه‌های کوچه پشتی برقرار می‌کند و قول می‌دهد که هرکس در این مسابقه گل بزند به‌عنوان جایزه به یک باشگاه فوتبال برود. بچه‌های دو کوچه به این بهانه درگیر ماجراهایی می‌شوند. حمید از بچه‌های کوچه‌ی دوازدهم که در کلوپ حسین آپاراتچی کار می‌کند، می‌خواهد فیلمی از فعالیت بچه‌های کوچه‌اش تهیه کند تا در نیمه شعبان نمایش دهد. فرهاد سرکرده کوچه پشتی که از راز تجدیدی حمید خبر دارد او را تهدید می‌کند که اگر برای آنها فیلم نسازد موضوع را به پدرش می‌گوید. رضا که دوست حمید است، پس از اطلاع از این ماجرا، حسین آپاراتچی را در جریان می‌گذارد.... سید جواد هاشمی، آتش تقی‌پور و حمید میهن‌دوست بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "ببرهای پرنده" به کارگردانی دینگ شنگ، چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.در خلاصه داستان فیلم با بازی جکی چان، جیسی چان و زیتاهو هوانگ خواهید دید: در دسامبر 1941، مسیر راه آهن تیانجین تا نانجینگ در شرق چین، تحت کنترل نیروهای ژاپنی است. ژاپنی‌ها برای حمل و نقل مهمات و نیروهای نظامی از این خط استفاده می‌کنند. مایوان کارگر ساده راه آهن به‌همراه بقیه همکارانش در فقر و فلاکت و تحت استثمار ژاپنی‌ها زندگی می‌کنند. همچنین پدر و همسر او به دست نیروهای ژاپنی کشته شده‌اند و او منتظر فرصتی برای انتقام است. از این رو تصمیم می‌گیرد پلی را منفجر کند که یک گروه از سربازهای ژاپنی قرار است با قطاری پر از مهمات و مواد منفجره  از روی آن در مسیر تیانجین به تانجینگ عبور کنند....

فیلم سینمایی "رودخانه ویند" به کارگردانی تیلور شریدان، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.در خلاصه داستان فیلم آمده است: کوری لمبرت مامور سازمان حیات وحش در حین گشت‌زنی در منطقه استحفاظی خود جنازه‌ی منجمد شده‌ی یک دختر جوان را در برف پیدا می‌کند. در پی کشف جنازه و بالا گرفتن احتمال جنایت، پلیس وارد ماجرا می‌شود و جین بنر افسر تازه کار اف‌بی‌آی مامور رسیدگی به این پرونده می‌شود. کوری که کوهستان‌های پربرف منطقه را مثل کف دستش می‌شناسد برای یافتن قاتل با جین همراه می‌شود. جنازه مربوط به دختر جوانی به‌نام ناتالی است که به همراه همسرش مت در همان حوالی زندگی می‌کرده است. آنها به دنبال مت می‌گردند اما مت هم ناپدید شده است. چندی نمی‌گذرد که جنازه مت هم پیدا می‌شود...! در این فیلم الیزابت اولسن، جرمی رنر و جان برنت هال هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی "ماشین دیوانه" به کارگردانی نیکولاس بنامو، چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت ‌‌17:30 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: تام پزشک زیبایی است که به‌همراه خانواده‌اش قصد رفتن به تعطیلات را دارد. تام برای این سفر خودرویی جدید خریده و بدون آنکه با خانواده‌اش مطرح کند، پدر پیر و خرابکارش، بن را نیز دعوت کرده است. آنها به راه می‌افتند و در اولین پمپ بنزین، بن، دختری غریبه به‌نام ملودی را در ماشین مخفی می‌کند تا او را به اتومبیل مادرش برساند اما پس از مدتی مشخص می‌شود ترمز ماشین از کار افتاده و آنها در ماشینی با سرعت 160 کیلومتر گیر افتاده‌اند. پلیس بزرگراه در ابتدا سعی می‌کند، آنها را متوقف کند اما زمانی که متوجه مشکل آنها می‌شود تمام راه‌ها برای آنها باز می‌کند....در این فیلم جوز گراسیا، آندره دوسولیر و کارولین ویگناکس نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "قلب مرا فرا می‌خواند" به کارگردانی مایکل لاندِن، چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.در این فیلم با بازی مگی گرِیس، استفان آمِل و پاپی درایتون خواهید دید: دختر جوانی به‌نام الیزابت، که به‌تازگی تحصیلات خود را در دانشگاه به پایان رسانده، قصد دارد به عنوان معلم مشغول به کار گردد. هنگامی که از سوی مسئول تقسیم معلمان که مرد جوانی است، با این پیشنهاد مواجه می‌شود که در صورت ازدواج با او، الیزابت را به مدرسه بسیار خوبی می‌فرستد، حاضر به پذیرش این در خواست نشده و در نتیجه به مدرسه‌ای دور‌افتاده اعزام می‌شود. خانواده الیزابت که او را فاقد این توانایی می‌دانند که به تنهایی به روستایی دورافتاده برود، به عناوین مختلف قصد منصرف کردن او را دارند، اما او حاضر به پذیرش این موضوع نمی‌شود....

فیلم تلویزیونی "سلام مامان" به کارگردانی اصغر توسلی، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.داستان فیلم از این قرار است که: علی نوجوان 12 ساله پس از فوت مادرش تنها شده و تمام تلاشش را برای پرکردن جای خالی او به کار می‌بندد. او نمی‌تواند حضور بیگانه‌ای را به جای مادرش در خانه تحمل کند. اما ناتوانی علی در انجام امور زندگی و مشکلاتی که سبب افت تحصیلی‌اش می‌شود....در این فیلم علیرضا جلالی تبار و ستاره اسکندری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "قدمگاه" به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.در خلاصه داستان فیلم آمده است: رحمان پسری سرراهی است که از همان کودکی در روستا زندگی کرده و بزرگ شده است. هر سال در نیمه شعبان او برای ادای نذر ده ساله‌اش (که امسال آخرین سال آن است) راهی قدمگاه می‌شود. اما با رسیدن به این زیارتگاه رحمان خوابی می‌بیند که زندگی او را متحول می‌کند....رضا کیانیان و بابک حمیدیان در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "کفش‌های پاره" به کارگردانی وحید پاک‌زاد، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.داستان فیلم در مورد دختر بچه‌ای به نام شادی است که ارتباط عاطفی بسیار قوی با پدربزرگش دارد. او با سوال بزرگی به‌نام مرگ مواجه می‌شود، پدربزرگ در جواب به سوال شادی که زمان مرگ او را می‌پرسد، زمان مرگ را به شوخی وقتی اعلام می‌نماید که کفش‌هایش پاره شوند! از آن به بعد شادی درگیر کفش‌های پدربزرگ می‌شود تا مبادا به آنها آسیبی برسد. در طی اتفاقی یک لنگه از کفش پدربزرگ پاره می‌شود. شادی سریعا کفش را به کفاشی برای تعمیر می‌سپارد. پدربزرگ نیز به علت عارضه قلبی روانه بیمارستان می شود. زمانی که شادی برای پس گرفتن کفش به کفاشی می رود متوجه می شود که کفاش فوت کرده است. او به کمک پسر همسایه به دنبال آشنائی که بتواند کفش را به آنها پس دهد به منزل او و حتی مراسم ختم او می رود....جهانبخش سلطانی، الهام رضایی و امین زارع بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "معمای والتون" به کارگردانی جوزف ایتایا، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.در این فیلم خواهیم دید: اندی جوان 17 ساله‌ای است که پس از شکست در رقابت شنای منطقه‌ای و از دست دادن بورس تحصیلی، فرزندی غیر قابل تحمل برای خانواده‌اش شده و برای بار چندم به جرم دزدی از فروشگاه دستگیر می‌شود. در و مادر اندی تصمیم می‌گیرند او و برادر کوچکش، مارک را برای دیدن عمو ترنت به جزیره‌ای در حوالی شهرشان بفرستند. اندی و مارک هیچ‌گاه اسم عمو ترنت و جزیره را نشنیده‌اند و همین موضوع باعث عصبانیت اندی و هیجان زده بودن مارک می‌شود. اندی و مارک به محض ورود به جزیره متوجه می‌شوند پدربزرگ آنها، مالک جزیره و مردی ثروتمند بوده است که پس از مفقود شدنش، تمام میراث و ثروتش که همانند گنجی پنهان کرده، ناپدید می‌شود...!جاستین کلی، بنجامین استاکهام و کلسته دستجاردینز بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "فضای بین ما" به کارگردانی پیتر چلسوم، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 30: 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.در این فیلم با بازی گری الدمن، ایسا باترفیلد وکارلا گوجینو خواهیم دید: گاردنر در مریخ متولد شده و مادرش را در مریخ از دست داده است. او شانزده ساله شده و با دختری در زمین آشنا می‌شود. گاردنر به زمین می‌آید و از بیمارستان فرار می‌کند و به دختر مورد علاقه‌اش می‌رسد ولی به دلیل عادت نداشتن به جاذبه نمی‌تواند در زمین زندگی کند و به مریخ بازمی‌گردد.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی "گاوبازان" به کارگردانی ملکوم سینت کلر، چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.در این فیلم با نقش‌آفرینی استن لورل و الیور هاردی خواهید دید: لورل و هاردی در کسوت کارآگاه خصوصی به مکزیکوسیتی برای دستگیری یک مجرم می‌روند. در آنجا قرار است با حضور یک گاوباز سرشناس بارسلونیایی مراسم گاوبازی برگزار شود اما به دلیل مشکلات گذرنامه نمی‌تواند حضور پیدا کند و از آنجا که استن لورل شبیه آن گاوباز است او را به جای او وارد میدان گاوبازی می‌کنند...!

فیلم سینمایی "کیم مامور مخفی" به کارگردانی دای مین پارک، چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کیم سئوندال پسر جوان و بسیار باهوشی است که در جریان درگیری در یک جنگ و دست و پنجه نرم کردن با فقر به همراه دوست خود کلاه‌برداری و دزدی را آغاز می‌کند. او به کمک دوست خود سرقت‌های بسیار زیادی را با موفقیت انجام می‌دهد. دربار برای به دام انداختن وی جایزه‌ی بزرگی را تعیین کرده است. اما کیم به همراه دو دوست خود با روش‌های منحصر به فرد خویش پس از انجام هر عملیات آن شهر را ترک می‌کند. در این میان کیم با تاجر شیاد و بی‌رحمی مواجه می‌شود که یکی از دوستان او را به قتل می‌رساند....سئونگ هویو، جای هایون جو و ساک هوجان بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی "روز اردو" به کارگردانی حسین قناعت و حسن محمدی، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.در این فیلم با نقش‌آفرینی سعید آقاخانی، اردلان شجاع کاوه و آشا محرابی خواهید دید: دو نوجوان به نام های فرید و میثاق که همسایه و هم‌کلاسی هستند ولی به‌خاطر اختلافات فرهنگی و خانوادگی مشکلاتی با هم دارند آنها برای یک اردوی دانش اموزی به رامسر می‌روند و اتفاقاتی در این سفر می‌افتد که بر اخلاق و رفتار آنها تاثیر می‌گذارد از لوکیشن‌های روز اردو می‌توان به شهرک شهید محلاتی و میدان هروی در تهران اردوگاه میرزا کوچک جنگلی و جنگلها و ساحل رامسر اشاره کرد....

فیلم سینمایی "سه احمق" به کارگردانی راج کومار هیرانی، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.داستان فیلم از این قرار است که: سه فارغ‌التحصیل کالج مهندسی بعد از 10 سال بر سر یک قرار قدیمی حاضر می‌شوند ولی نفر چهارم نمی‌آید. آنها برای پیدا کردن او راهی سفری طولانی می‌شوند و در نهایت درمی‌یابند که دوستشان هویت یک نفر دیگر را داشته و به جای او تحصیل کرده و مدرک تحصیلی گرفته است!امیر خان، مد هاوان و مونا سینق بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "آدم برفی" به کارگردانی داوود میرباقری، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.در خلاصه داستان فیلم آمده است: عباس خاکپور بعد از چند حرکت شکست‌خورده برای گرفتن ویزای آمریکا، به پیشنهاد یک دلال ایرانی تغییر چهره داده و به ظاهر یک زن درمی‌آید. با این ترفند او می‌تواند ویزای مهاجرت به آمریکا را بگیرد. اما در این بین با زنی ایرانی به‌نام دنیا آشنا می‌شود که توسط شوهر سابقش به ترکیه کشانده شده و آواره و سرگردان به حال خود رها شده است. خاک‌پور که رفته رفته به زن دل بسته، فکر سفر به آمریکا را از سر بیرون می‌کند و تصمیم می‌گیرد به ظاهر قبلی خود بازگشته با دنیا ازدواج کند و به ایران بازگردد.در این فیلم سینمایی، اکبر عبدی، پرویز پرستویی و داریوش ارجمند هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "فراتر از فریب" به کارگردانی میسکانداکت شینتارو شیموساوا، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.در این فیلم خواهید دید: بن وکیل موفق و جوانی است که در یک شرکت حقوقی کار می‌کند و یک زندگی معمولی با همسرش دارد. ناگهان امیلی نامزد سابق او پس از ده سال سر و کله‌اش پیدا می‌شود و برای افشای یک پرونده بزرگ از بن کمک می‌خواهد. پرونده مربوط به یک شرکت دارویی معروف است که یک نوع از داروهای آن موجب مرگ افراد زیادی شده و رییس شرکت با رشوه و پول جلوی افشای این ماجرا را گرفته است. امیلی دستیار رییس این شرکت دارویی است و اطلاعات مهمی را از لپ تاپ رییس شرکت دزده است و در اختیار بن قرار می‌دهد....مالین آکرمان، آلیس او و جولیا استلیس بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "کنگ، جزیره گمشده" به کارگردانی جوردن رابرتز، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 30: 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.در این فیلم با بازی تام هیدلستون، ساموئل جکسون و بیر لارسون خواهید دید: در سال ۱۹۷۳ ارتش آمریکا در جنگ ویتنام ناموفق و شکست‌خورده در حال آنجاست. اما در این شرایط مردی به‌نام بیل راندا تصمیم دارد در یک پروژه اکتشافی خود و همراهانش را به یک جزیره ناشناخته به‌نام جزیره جمجمه برساند چون معتقدند این جزیره به دلیل عدم ارتباط با دنیای بیرون می‌تواند اسرار زیادی از دنیای وحش داشته باشد. بیل با کمک هلی کوپترهای ارتش و چند سرباز به جزیره وارد می‌شوند ولی ناگهان با یک گوریل غول پیکر روبرو می‌شوند....

شبکه چهار سیما

فیلم تلویزیونی "سوگند" به کارگردانی فرید شکرآبی، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.داستان فیلم در مورد زن و شوهر هنرمندی است که به دلایل کاری قصد بچه‌دار شدن را ندارند ولی بعد مرگ خواهر و شوهر خواهر این مرد هنرمند، او مجبور به نگهداری از کودک ده ماهه آنها می‌شود و ورود این کودک به زندگی آنها رنگ تازه‌ای می‌بخشد. در این فیلم، شاهرخ استخری، فرناز رهنما و شهرام عبدلی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "برادرم خسرو" به کارگردانی احسان بیگلری، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی و بیتا فرهی خواهیم دید: خسرو به اختلال دوقطبی مبتلاست و با مادرش زندگی می‌کند. مادر قصد سفر دارد و لذا خسرو باید تا بازگشت مادر در منزل برادرش ناصر بماند. ناصر دندانپزشک است و برخلاف برادر بیمار خود زندگی بسیار منظم و اصول سخت و محکمی دارد. تفاوت این دو برادر چالش‌ها و درگیری‌های فراوانی را موجب می‌شود. تا جایی که ناصر هر شب قرص خواب‌آور به خورد خسرو می‌دهد تا شب‌ها بخوابد و روزها نیز آرام باشد. اما همین موضوع باعث بدتر شدن حال خسرو می‌شود....

فیلم سینمایی "ورود" به کارگردانی دنی ویلنو، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.در خلاصه داستان فیلم با بازی فارست ویتاکر و ایمی آدامز آمده است: آدم فضایی‌ها با 12 سفینه در 12 نقطه زمین فرود آمده‌اند و ارتش و دانشمندان همه به دنبال این هستند که به نحوی از هدف آدم فضایی‌ها مطلع شوند. زن زبان‌شناس مامور می‌شود تا زبان انسان‌ها را به آنها آموزش دهد یا به نحوی زبان آنها را یاد بگیرد.  آدم فضایی‌ها داری یک زبان غیر گفتاری هستند که این زبان‌شناس باید کلمات آنها را رمزگشایی کند؛ اما در این بین عده‌ای تصور می‌کنند که آدم فضایی‌ها قصد نابودی زمین را دارند و چیزی نمانده جنگی بین انسان‌ها و آدم فضایی‌ها رخ دهد....

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی "در جستجوی دری" به کارگردانی آندریو استانتون، چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 8:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.داستان این انیمیشن از این قرار است که: دری ماهی آبی که در پیدا کردن نمو به مارلین کمک کرده حالا می‌خواهد از آنها برای یافتن والدینش کمک بگیرد. مارلین و نمو سعی می‌کنند که به دری کمک کنند و بالاخره دری که حافظه کوتاه مدتش خوب کار نمی کند والدینش را به خاطر می آورد و به خانه برمی‌گردند.

فیلم سینمایی "کنگ‌ فو یوگا" به کارگردانی استانلی تانگ، چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.در خلاصه داستان آمده است: جک استاد باستان‌شناسی چین مامور یافتن گنجی می‌شود که در دوران باستان و در یک جنگ تاریخی در هند ناپدید شده است. او با تیم خود وارد یک غار دورافتاده می‌شوند و یک الماس  بزرگ پیدا می‌کنند که گویا کلید اصلی رسیدن به گنج است، اما ناگهان آنها مورد حمله قرار می‌گیرند و الماس به سرقت می‌رود. پس از مدتی متوجه می‌شوند این الماس قرار است در دبی به حراج گذاشته شود. جک با کمک یکی از دوستان ثروتمندش در این حراج شرکت کرده و موفق به خرید الماس می‌شوند اما دوباره و این بار الماس و جک و دوستانش همگی توسط یک گروه به ریاست مردی هندی به‌نام راندال گروگان گرفته می‌شوند.جاکی چان، دیشا پاتانی و آمیرا داستور بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "مرز" به کارگردانی مایکل بری، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.در این فیلم با بازی اوا لانگوریا، اد هریس و مایکل پنا خواهیم دید: میگوئل مرزنشین مکزیکی به قصد زندگی بهتر تصمیم دارد تا به صورت غیرقانونی و قاچاق به آمریکا مهاجرت کند. پدر همسرش مرد دیگری به‌نام خوزه را نیز با او همراه می‌کند. میگوئل پیش از این چندین بار مهاجرت کرده ولی هر بار دستگیر و بازگردانده شده است! چند نوجوان آمریکایی که یکی از آنها؛ شان پسر کلانتر است به قصد تفریح و تیراندازی به زمین‌های روی می‌روند که 25 سال کلانتر آن شهر است. آنها با دیدن میگوئل و خوزه تصمیم به تیراندازی به سمت آنها می‌کنند؛ غافل از اینکه اولیویا همسر روی برای اسب سواری در آن اطراف است و صدای شلیک باعث ترسیدن اسب و افتادن او شده؛ سرش به سنگ می‌خورد. روی که صدای شلیک را شنیده زمانی می‌رسد که همسرش در حال جان دادن است و در آغوشش می‌میرد. روی گمان می‌کند میگوئل قصد دزدیدن اولیویا را داشته و او باعث مرگش شده است....

فیلم سینمایی "نبرد با آتش" به کارگردانی جوزف کوزینسکی، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.در این فیلم با بازی میلاس تالر و جوش برولین خواهیم دید: یک گروه محلی از جوان‌های علاقمند به آتش‌نشانی جنگل به رهبری اریک مارش که آتش‌نشان با سابقه‌ای است، تلاش می‌کنند که به عنوان اولین گروه ویژه محلی توسط اداره مرکزی آتش‌نشانی جنگل‌ها به رسمیت شناخته شوند. آنها می‌خواهند در شهر خودشان همیشه آماده نبرد با آتش باشند تا قبل از اعزام و رسیدن نیروهای مرکزی بتوانند از پیشروی آتش سوزی‌های زیاد این منطقه جلوگیری کنند. اما اداره مرکزی مخالف تشکیل یک گروه محلی است....

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی "شاهزاده روم" به کارگردانی هادی محمدیان، چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.در این انیمیشن خواهیم دید: پرنسس ملیکا، دختر پادشاه روم یکی از بزرگترین امپراطوری‌های وقت است. مراسم ازدواج این دختر پاکدامن نزدیک است، اما معیار ازدواج او اندکی نسبت به دیگران متفاوت است. انسانیت در نظر پرنسس بسیار با ارزش است و دلش می‌خواهد همیشه به همه‌ی انسان‌ها کمک کند. شبی ملیکا خواب عجیبی می‌بیند و در پی آن خواب تمام سختی‌ها و خطراتی که بر سر راهش قرار می‌گیرند را می‌پذیرد تا به آرزوی دیرینه‌اش برسد....

انیمیشن سینمایی "رابینسون کروزو" به کارگردانی وینسنت کیستلوت و بن استاسن، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.در این انیمیشن خواهیم دید: رابینسون کروزوئه با یک طوفان شدید به جزیره‌ای ناشناخته برده می‌شود که اتفاقات عجیبی در آن رخ می‌دهد. در این جزیره کوچک عجیب، پرندگان و جانورانی در کنار هم زندگی می‌کنند که تا به‌حال هیچ انسانی را ندیده‌اند. طوطی سخنگوی داستان نیز مانند رابینسون دوست دارد که زیبایی‌های این جهان را از نزدیک ببیند و به همین دلیل قصد دارد به جزایر ناشناخته سفر کند....

انیمیشن سینمایی "لک لک‌ها" به کارگردانی نیکولاس استالر و داگ سوییتلند، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: لک‌لک‌ها در یک کارخانه‌ی بزرگ و پیشرفته در کوهستان زندگی می‌کنند. آنها که اکنون حمل و نقل محصولات اینترنتی را به عهده دارند، مدت‌ها پیش مسئول رساندن نوزادان به پدر و مادرشان بودند....

شبکه امید

فیلم سینمایی "شمشیر اژدها" به کارگردانی دانیل لی، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد.داستان فیلم با نقش‌آفرینی جکی چان و جان کیوسک در دوران سلسله‌ی هان اتفاق می‌افتد و درباره‌ی عده‌ای سرباز رومی می‌باشد که سر از چین درمی‌آورند و با محافظان جاده ابریشم که به آنجا تبعید شده‌اند مواجه می‌شوند.

فیلم سینمایی "قصه‌های مجید" به کارگردانی کیومرث پوراحمد، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد.در این فیلم با بازی مهدی باقربیگی و جهان‌بخش سلطانی خواهیم دید: مجید، پسر نوجوان خوش‌فکری است که آرزو دارد روزی نویسنده شود، او به‌همراه بی‌بی، مادربزرگ پیرش در شهر اصفهان زندگی می‌کند. ماجراهایی که برای مجید در مدرسه و معاشرت‌های او با دوستان و آشنایانش اتفاق می‌افتد قصه‌های مجید را شکل می‌دهد.

شبکه افق

فیلم سینمایی "رکود بزرگ" به کارگردانی آدام مک کی، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد."رکود بزرگ" نگاهی کمدی به بحران مالی ۲۰۰۸-۲۰۰۷ در آمریکا دارد و داستان معامله گرانی به نام شورت را بیان می‌کند که تنها در دوره کوتاه، موقع بالا رفتن بهای سهام و اوراق قرضه سرمایه‌گذاری می‌کنند. این گروه منفور معامله‌گران دراز مدت هستند که بازار را تا بالاترین حد آن سوق می‌دهند. عملکرد دو گروه از معامله‌گران در ترقی انفجاری بازار مسکن آمریکا در سال ۲۰۰۰ تأثیر زیادی داشت. کریستین بیل، استیو کارل، رایان گاسلینگ و برد پیت در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی "امکان مینا" به کارگردانیکمال تبریزی، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام مهران و مینا است که در روزهای موشک باران تهران در دهه ۶۰ زندگی مشترک ساده و عاشقانه خود را آغاز می‌کنند. مهران خبرنگار است و در یک روزنامه پرتیراژ کار می‌کند و در جریان اخبار سیاسی و اوضاع جنگ قرار دارد. مینا دور از چشم شوهرش به سازمان مجاهدین پیوسته است. او با توجه به شغل شوهرش اخبار و اطلاعات به روزی از اوضاع کشور دارد و آن را در اختیار سازمان مجاهدین قرار می‌دهد. یک روز پس از آژیر قرمز مهران متوجه می‌شود که بمب به جایی در حوالی محل کار مینا برخورد کرده است و خود را سراسیمه به آنجا می‌رساند اما متوجه می‌شود که مینا مدتی است که سرکار نمی‌رود و ...میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، سیامک صفری، فرزاد باقری، سیامک احصایی، بهادر مالکی، علی مردانه در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی "خواستگار محترم"، "مدرسه هندی" و "طعم شیرین خیال" چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 13، 17، 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی "آخرین مجرد"، "آن شرلی" و "پنج ستاره" پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 13، 17، 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "خداحافظ وینی پو"، "من ترانه پانزده سال دارم"، "طرفدار" و "بچه‌های ابدی" جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 11، 13 ، 17 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.