به گزارش هنرآنلاین،  ویژه برنامه شبکه چهار برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر هر شب ساعت 21 با اجرای نادر طالب زاده به صورت زنده از محل برگزاری این جشنواره از پردیس چارسوی به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

 در برنامه سه شنبه (4اردیبشهت) نادر طالب زاده با الیور استون چهره سینمایی سرشناس هالیوود به گفتگو می‌پردازد.

الیور استون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی  است که به واسطه کارگردانی سری فیلم‌هایی در مورد جنگ ویتنام به شهرت رسید و تاکنون سه بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.

"جوخه" (1986)، "متولد چهارم ژوئیه" (1989) و "بهشت و زمین" (1993 )، سه گانه معروف جنگی "استون" هستند، هرچند هریک جنبه‌های مختلفی از جنگ را به تصویر کشیده است.

"وال استریت"، "وحشی‌ها" و "قاتلین بالافطره" و ساخت چندین مستند سیاسی از جمله دیگر آثار شاخص این کارگردان آمریکایی به شمار می‌‍رود. وی در سال ۱۹۷۸ برای فیلم "قطار سریع‌السیر نیمه شب" موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد و دو بار نیز برای فیلم‌های "جوخه" و "متولد چهارم ژوئیه" اسکار کارگردانی گرفته است.

ویژه برنامه شبکه چهار برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم به تهیه کنندگی محمد حمیدی مقدم شنبه تا چهارشنبه ساعت  21 و پنجشنبه و جمعه ساعت 23 به روی آنتن می‌رود.