به گزارش هنرآنلاین، امیررضا کاوه تهیه کننده و مجری طرح این پروژه تلویزیونی عنوان کرد: مجموعه "سرحال" برای تمام گروه های سنی در ١٠٠ قسمت ٣٠ دقیقه ای به سفارش معاونت اجتماعی وزارت بهداشت  از ٢٥ فروردین یعنی شنبه تا چهارشنبه ساعت ٢٠ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

کاوه افزود: از اوایل مهرماه سال گذشته پیش تولید این کار سنگین آغاز شده و از اوایل اسفندماه این مجموعه تلویزیونی در شهرک غزالی جلوی دوربین رفته است و کماکان تصویربرداری ادامه دارد.

کاوه ادامه می دهد از سال گذشته تاکنون اتاق فکری مشترک با کارشناسان وزارت بهداشت و گروه نویسندگان و عوامل هنری این حوزه تشکیل شده و تاثیر بسیاری بر محتویات این برنامه داشته است.

کاوه با اشاره به دکور این برنامه یادآور شد: دکور این مجموعه ویژگی های یک محیط واقعی را داشته و پیش بینی می کنم به لحاظ استاتیک و زیبایی شناسی بتواند برای مخاطب جذاب باشد.

وی افزود: بیش از ٥٠٪ از عوامل این پروژه از پیشکسوتان این حوزه هستند که با به اشتراک گذاشتن تجربیات شان در کنار هنرمندان جوان و تازه نفس لحظه های شیرینی را برای مخاطب رقم خواهند زد. لازم به ذکر است معمولاً کارهای عروسکی برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته می شود اما می توان گفت این کار قطعاً برای تمامی گروه های سنی (یک خانواده کامل) است.

جا دارد در پایان از حمایت و همدلی دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم، آقای فضلعلی، مدیر گروه تولید شبکه نسیم، آقای صباغ مدیر مالی شبکه نسیم، دکتر ایازی معاونت محترم اجتماعی وزارت بهداشت، دکتر پریدار معاونت محترم پشتیبانی وزارت بهداشت، دکتر داروغه زاده و آقای پور سینا مدیر موسسه فرهنگی و هنری آوای هنر و سلامت و همچنین دکتر کیاسالار و دیگر دوستان کارشناس حوزه سلامت کمال تشکر و سپاس را داشته باشیم.

برنامه تلویزیونی "سرحال" در فضای فانتزی موضوعاتی بهداشتی-پزشکی را در قالبی جذاب و متفاوت با آنچه تا به حال دیده‌ایم روایت می‌کند. این برنامه دارای طراحی و رنگ و لعابی متفاوت بوده که در مجموع علاوه بر اینکه فضاهای مختلف برای کار با عروسک را محیا می‌کند به واسطه رنگ آمیزی جذاب و انتخاب المانهای فانتزی و رئال و همچنین طراحی و نورپردازی خاص، قاب چشم نوازی را چه از نظر زیبایی شناسی و چه از نظر احساسی برای مخاطب ایجاد می کند. هدف از تولید این برنامه ترویج فرهنگ خود مراقبتی به صورت کاملاً علمی و تغییر سبک زندگی، رسیدن به حال خوب روحی وجسمی است.

عوامل پروژه "سرحال" عبارتند از: تهیه کننده و مجری طرح امیر رضا کاوه، مباشر تهیه کننده: امیر سیامک قطبی، با هنرمندی: بهرام عظیمی، گروه کارگردانی؛ کارگردان هنری: احمد اطراقچی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میثم بیدقی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مدیر صحنه: سامان بیدقی، طراح و سرپرست فیلمنامه احمد اطراقچی، نویسندگان محمد امین فرشاد مهر- محمد مهدی عزیز محمدی- فریناز مختاری- سپیده ارطایفه- محمد مهران عسکری- علیرضا تبریزی- فرشید فتحی، مشاور رسانه ای: مجتبی احمدی، سرپرست گروه عروسک گردان: فروزان بهرام پور، عروسک گردانان: محمد اعلمی- تارا حیدری- سینا رستگاری- حمیدرضا قربانی، صداپیشگان: ارسلان جولایی- علیرضا تبریزی- هانیه فراهانی- حنیف نویدی- صدف بیرامی، ساخت عروسک: بنفشه بدیعی- علی اعتصامی فر- نازیال نوریشاد- متین محمدی، طراحی عروسک: علی اعتصامی فر، گروه تصویربرداری؛ مدیر تصویربرداری: علیرضا امیری، تصویربرداران: حسن گودرزی- سیاوش امیری، دستیار تصویر: بردیا داوری، طراح نور: مسعود رجبیان، اجرا نور: مرتضی صفدری نهاد – امیر محمدی، دستیار نور: حسین رنجبر، مدیر صدابرداری: امیر شاهوردی، تدوین و صداگذاری: علیرضا مرادی- معصومه آریا، تیتراژ ابتدا: دهقان محمدی- جعفر مالمیر، عکاس: طاها رضوی