سرویس سینمایی هنرآنلاین: مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان فیلم سینمایی "انزوا" این روزها فیلمش وارد شبکه نمایش خانگی شده و مورد استقبال واقع شده است.

عباس میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در این باره، گفت: خوشبختانه استقبال خیلی خوبی از فیلم صورت گرفته و بازخوردهای خوبی هم دریافت کردیم به حدی که نسخه‌های ارائه شده در بازار به چاپ دوم رسیده است.

عباس میرزایی در پاسخ به این سوال که آیا نسخه خانگی بیشتر از زمان اکران فیلم مورد توجه واقع شده اظهار کرد: در زمان اکران هم مردم فیلم را دوست داشتند و مواجه خوبی داشتند، اما مشکل ما حوزه پخش بود. فیلم قربانی یکسری سیاست‌های غلط شد و کسی هم در این زمینه پاسخگو نبود، اما نسخه دی وی دی که پخش شد انتظار این حجم از بازخورد را نداشتیم و از این بابت بسیار هیجان زده هستیم.

این کارگردان جوان ادامه داد: جا دارد همین جا از مردم تشکر کنم که فیلم را کپی نمی‌کنند و نسخه اورجینال آن را خریداری می‌کنند و از آثار سینمایی به این شکل حمایت صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نسخه خانگی تفاوتی نسبت به نسخه اکران شده دارد یا خیر، بیان کرد: از آنجایی که زمان کافی در اختیار نداشتیم در نسخه خانگی فقط فیلم ارائه شده که با نسخه اکران شده در جشنواره فیلم فجر و اکران عمومی هیچ تفاوتی ندارد.

عباس میرزایی در خاتمه درباره فعالیت جدید خود نیز گفت: مشغول نگارش فیلمنامه جدیدم هستم که به زودی به پایان می‌رسد و برای ساخت آن اقدام خواهم کرد.

"انزوا" در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با بازخوردهای متفاوتی مواجه شد. این فیلم روایت زندگی  پرویز است که پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی می‌گیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است، دفن کرده و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری هم دارد.

امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، لعیا عباس‌میرزایی، جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند.