سرویس سینمایی هنرآنلاین: نیما فراهی کارگردان فیلم سینمایی "زار" در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص وضعیت اکران این فیلم گفت: به تازگی و پس از گذشت دو سال از زمان تولید، بالاخره پروانه نمایش فیلم "زار" صادر شد.

وی درباره برنامه‌های بین‌المللی برای اکران این فیلم نیز بیان کرد: به خاطر آن‌که منتظر بودیم "زار" ابتدا اکران داخلی شود، هنوز روی اکران‌های بین‌المللی آن زیاد کار نکرده‌ایم. این فیلم اردیبهشت ماه گذشته در جشنواره جهانی فیلم فجر اکران شد و در یک جشنواره خارجی هم حضور پیدا کرد و جزو 10 فیلم برتر ژانر وحشت در سال 2017 شناخته شد و تاکنون موفق به دریافت 12 جایزه بین‌المللی شده است.

فراهی همچنین به فعالیت جدید خود اشاره کرد و افزود: "هولوگرام" عنوان فیلمنامه جدیدی است که نوشته‌ام و این روزها در مراحل بازنویسی قرار دارد. "هولوگرام" یک ملودرام فانتزی است که پس از دریافت پروانه ساخت، احتمالا اوایل بهار یا تابستان پیش تولید آن را آغاز می‌کنیم.

فیلم ترسناک "زار" تابستان امسال ساخته شد. داستان درباره زوج جوانی است که در دوران ماه عسل میزبان دوستانشان در شمال کشور می‌شوند، ویلای محل سکونتشان، گذشته خوفناکی دارد وآن‌ها، ناخوداگاه درگیر ماجراهای هولناکی می‌شوند.

محمدرضا غفاری، حدیث میرامینی، سمانه کاوندی، ساناز صفایی، سینا سهیلی، وانا همتی، امیرحسین عشق ابادی، عسل هاشمی و میثاق زارع بازیگران این فیلم هستند.