سرویس سینمایی هنرآنلاین: مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه تلویزیونی "نگی که نگفتی" درباره تازه‌ترین موضوعات این برنامه و همچنین اتفاقات جدیدی که قرار است با نزدیک شدن به عید نوروز در برنامه رخ دهد به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال موضوع جدید برنامه را"آشتی کنان" انتخاب کردیم و به این موضوع می‌پردازیم که زندگی فرصت محدودی است و بهتر است کدورت‌ها برطرف شود و در فضایی دوستانه در کنار هم باشیم چرا که عمر کوتاه است و ممکن است این فرصت از دست داده شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به موضوع هفته گذشته که "دوستت دارم" بود قرعه کشی سیمرغ بهترین را هم داریم. ما برای این موضوع حجم بالایی از پیام‌ها را دریافت کردیم. سوال برنامه این بود که اگر قرار باشد سیمرغ بهترین را به یک نفر تقدیم کنید آن یک نفر چه کسی است؟ فرصت ارسال پیام تا روز جمعه همچنان ادامه دارد و تاکنون 70 درصد پیام‌ها سیمرغ بهترین را به مادر داده‌اند، 20 درصد به پدر و 10 درصد هم سایر افراد را انتخاب کردند.

نگی که نگفتی

 این تهیه کننده تلویزیونی در ادامه به تغییرات برنامه اشاره کرد و افزود: ما تا پایان سال پخش برنامه را ادامه می‌دهیم و پس از اتمام تعطیلات با موضوع جدید و آیتم‌های جدید باز خواهیم گشت، اما برای این چند روز باقی مانده تا پایان سال موضوعات جدید و تغییرات جدیدی در برنامه خواهیم داشت. در این فرصت باقی مانده بیشتر برنامه حول محور ماجراهای نوروز خواهد بود، مسائلی که همه ما با آن دست به گریبان هستیم. ما در این فرصت به مسائلی چون سفر در نوروز، مدیریت مسائل اقتصادی، مهمان نوازی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مد نظر قرار دادیم اما به مهمان نوازی که ادامه ارتباط باشد و تنها به دید و بازدید عیدانه ختم نشود می‌پردازیم. در بخش آیتم‌ها نیز مردم بیشتر حضور دارند و متکلم وحده صرف نیستیم. بعد نوروز نیز لحن ما نسبت به موضوعات کاملا تغییر پیدا می‌کند.

احمدی اظهار کرد: از سال آینده اولین اتفاق تغییر در اتاق فکرمان است. با توجه به ارزیابی که در پیام‌های ارسال شده داشتیم متوجه شدیم یکسری از دوستان مخاطب دائمی برنامه هستند و نظرات و ایده‌ها و حتی نقدهای خوبی در این زمینه دارند، بنابراین تصمیم گرفتیم 8 نفر از مخاطبان دائمی خود را وارد اتاق فکرمان کنیم. از این میان 4 نفر از تهران هستند و 4 نفر از تبریز، یزد، گیلان و مشهد که دو نفر پزشک، یک نفر معلم و یک نفر هم آرایشگر هستند و قرار است به زودی به جمع ما بپیوندند.

وی دلیل این حضور را این‌طور عنوان کرد: از آنجایی که ما نگاهمان برنامه سازی است و بیشتر به دنبال سوژه‌ها و هنجارها هستیم پس از بررسی‌های لازم متوجه شدیم این دوستان ذهنیت مردمی‌تری دارند و می‌توانند بهتر به ما کمک کنند.

برنامه "نگی که نگفتی" تلاش می‌کند در قالب طنز و با لحنی شاد و مفرح به نقد موضوعات جامعه در حوزه‌های مختلف بپردازد. این برنامه شنبه تا سه شنبه ساعت 21 از آنتن شبکه دو سیما پخش می‌شود.