سرویس سینمایی هنرآنلاین: عباس رافعی تهیه کننده و کارگردان سینما پس از فیلم "فصل فراموشی فریبا" و "آوازهای سرزمین من" با سه سال وقفه به سراغ ساخت فیلم سینمایی "بهت" رفته است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره روند مراحل پساتولید فیلم، گفت: به تازگی علی ابوالصدق در استودیو پیشگامان سینما آریا مشغول صداگذاری فیلم است و همزمان با آن موسیقی فیلم نیز توسط فردین خلعتبری در پراگ ضبط می‌شود. همچنین محمود کلاری مشغول تصحیح رنگ است.

رافعی درباره حضور فیلم در جشنواره‌های داخلی بیان کرد: تلاش کردیم فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم که میسر نشد، اما امیدواریم به جشنواره جهانی فیلم فجر برسد.

این تهیه کننده درادامه درباره حضور فیلم "گاباره" به کارگردانی مصطفی الماسی عنوان کرد: این فیلم نیز آماده نمایش شده است و قصد داریم اولین حضورش در یکی از جشنواره‌های بین المللی باشد. کار پخش بین‌الملل فیلم توسط خانم گارینه نظریان که یکی از پخش‌کنندگان مستقل در نیویورک است انجام می‌شود.

"بُهت" با فیلمنامه‌ای از عباس رافعی و تهیه کنندگی محمد نشاط، با بازی مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی و محمدرضا رهبری در ژانر اجتماعی تولید شده است.

 در خلاصه داستان فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از 20 سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر دو خانواده است...