سیامک شایقی کارگردان فیلم "ابرهای ارغوانی" در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره وضعیت آماده سازی نهایی فیلم گفت: حسین ابوالصدق مراحل پایانی صداگذاری و میکس فیلم را در استودیو بهمن انجام داد و آماده سازی نهایی فیلم به پایان رسیده و "ابرهای ارغوانی" آماده نمایش است.

سازنده "خواب زمستانی" درباره شرایط اکران فیلم گفت: با توجه به مسائلی که این روزها در زمینه اکران وجود دارد، هنوز تصمیم قطعی برای اکران نداریم. برای همین هنوز معلوم نیست، پیش از برپایی جشنواره فیلم فجر این فیلم اکران شود و یا فیلم برای حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نگه‌داشته شود. این تصمیم بسته به وضعیت مالی پروژه دارد.

شایقی در مورد فضای فیلمش خاطر نشان کرد: "ابرهای ارغوانی" روایت‌گر زندگی یک زوج جوان است و فیلم فضای شهری دارد و مقداری حس وحال آن با بقیه فیلم‌هایم متفاوت است.

لازم به یادآوری است "ابرهای ارغوانی" روایت‌گر زندگی دختر شهرستانی است که برای گریز از یک ازدواج تحمیلی به تهران می‌آید و اتفاقات زیادی برای او رخ می‌دهد. عواملی که در ساخت این فیلم با سیامک شایقی کارگردان و نویسنده این پروژه همکاری کردند عبارتند از: غلامرضا آزادی مدیر فیلمبرداری، کارن همایون‌فر موسیقی متن، حسین یاری‌، هانیه توسلی، بهناز جعفری، شبنم مقدمی و شیرین یزدانیان‌بخش به عنوان بازیگر و محمد فتاح به عنوان تهیه کننده.