"اتاق تاریک" تازه‌ترین ساخته روح الله حجازی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید.

سرویس سینمایی هنرآنلاین:  "اتاق تاریک" پنجمین ساخته روح‌الله حجازی پس از فیلم‌های "در میان ابرها"، "زندگی خصوصی آقا و خانم میم"، "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" و "مرگ ماهی" در مقام کارگردان است.

حضور حجازی در دوره‌های مختلف فجر همواره با حواشی و اتفاقاتی همراه بوده است."در میان ابرها" نخستین ساخته او در بیست و ششمین جشنواره فجر سیمرغ بهترین فیلم اول را دریافت کرد اما دو فیلم بعدی‌اش "زندگی خصوصی آقا و خانوم میم" و "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" هردو به از جشنواره فجر کنار گذاشته شدند و "زندگی مشترک..." بعد از دو سال توقیف و به دلیل حضور در جشنواره‌های خارجی فقط چند نمایش محدود در بخش خارج از مسابقه جشنواره داشت.

حجازی سه سال بعد از آخرین ساخته‌اش یعنی "مرگ ماهی"، امسال با "اتاق تاریک" که تجربه‌ای متفاوت با سایر ساخته‌هایش محسوب می‌شود به جشنواره فجر می‌آید.

ساره بیات، ساعد سهیلی، محمد امامی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، ژیلا دایی، رضا احمدی با معرفی بازیگر خردسال؛ سید علیرضا میر سالاری بازیگران "اتاق تاریک" هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده‌اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آن‌ها را در مواجهه با مسائل جدیدی قرار می‌دهد.

این فیلم 18 بهمن ماه ساعت 20 در پردیس ملت برای اهالی سینما به نمایش در می‌آید.