سرویس سینمایی هنرآنلاین: در حالی که تا تاریخ ۲۰ دی ماه که مراسم قرعه کشی نمایش فیلم‌های سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در پردیس ملت برگزار شد، نام تهیه کننده فیلم "بمب" ساخته پیمان معادی، مانی حقیقی اعلام شده بود و وی نیز به عنوان تهیه کننده روی سن حاضر شده و قرعه فیلم را کشید ولی  در خبری که از سوی روابط عمومی فیلم ارسال شد از  احسان رسول اف به عنوان تهیه کننده فیلم یاد شد.

پیمان معادی نیز در حالی که این روزها برای ساخت موسیقی فیلم توسط النی کاریندرو در یونان به سر می‌برد، در صفحه شخصی خود با نوشتن نامه‌ای برای مانی حقیقی از او قدردانی کرده و دلیل این تغییر را عدم مجوز ساخت به نام رسول اف ذکر کرد.

 داستان این فیلم باحال و هوای موشک‌باران تهران در سال ١٣۶۶ روایت می‌شود و فیلمنامه آن همچون اثر قبلی این کارگردان توسط خود معادی نوشته‌شده است.

در این فیلم، پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی‌پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین‌پور و شهروز آقایی‌پور ایفای نقش کرده‌اند. ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی و باران معادی هم به‌عنوان بازیگران کودک این فیلم سینمایی‌اند.

این اتفاقات درحالی رخ داده که آخرین ساخته پیمان معادی درست بعد از قرعه کشی فیلم‌ها و انتخاب زمان آن از "بمب" به "بمب؛ یک عاشقانه" تغییر یافت.

"بمب؛ یک عاشقانه" 14 بهمن ماه ساعت 17 در پردیس سینمایی ملت برای اصحاب رسانه به نمایش در می‌آید.

1