سرویس سینمایی هنرآنلاین: وحید شیخ‌زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها سخت مشغول است و در هر سه مدیوم حضور فعال دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های خود بیان کرد: مشغول بازی در تاتر "کابوس تلخ آدم " هستم که از 11 بهمن ماه در تماشاخانه باران به صحنه می‌رود. قصه درباره فضای مجازی و مشکلاتی است که سر راه آدم‌ها قرار می‌گیرد. در این نمایش با مهدی امینی خواه، امید زندگانی، پونه عبیسی، فاطمه محبوب، پیمان زکی پور، امیرمسعود اصلاح همبازی هستم.

 شیخ‌زاده ادامه داد: همچنین به تازگی بازی در سریال "راه و بی‌راه" را به پایان رساندم که در دامغان کار شد و داود بیدل کارگردانی آن را برعهده داشت. این سریال قرار است از بهمن ماه روی آنتن شبکه یک سیما برود. در این سریال که درباره فعالیت‌های جهاد کشاورزی است، نقش یک روستایی پولدار را بازی می‌کنم که نو کیسه است و همین نوکیسگی او اتفاقاتی را شکل می‌دهد. نقش خاکستری است که آن را دوست دارم.

بازیگر "خانواده امید" افزود: علاوه بر این به تازگی بازی در فیلم سینمایی "آرینا" را آغاز کردم. در این فیلم با بهنوش بختیاری، علی استادی و ستاره حسینی همبازی هستم. این فیلم نیز به مشکلات جامعه می‌پردازد که از دل مشکلات خانوادگی ریشه می‌گیرند. دختر قصه به خاطر جدایی پدر و مادرش از هم دست به تصمیم اشتباهاتی می‌زند که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. من نقش مهراد را در این فیلم بازی می‌کنم یک جوان مثبت که در این مسیر همراه با دختر قصه می‌شود و تلاش می‌کند تا به او کمک کرده و از او حمایت نماید.

 شیخ زاده در ادامه درباره کنسرت "رستم و سهراب" که پیش از این درباره آن صحبت کرده بود، گفت: دو سال و نیم است که پروژه شاهنامه فردوسی را تمرین می‌کنیم و قرار است از اردیبهشت ماه در تالار وحدت اجرا داشته باشیم. این کنسرت سپس در 20 کشور دیگر نیز اجرا خواهد شد. این پروژه مربوط به شاهنامه فردوسی است. قصد داریم داستان "رستم و سهراب " آن را به شکل کنسرت روی صحنه ببریم. در این کنسرت ما خوانش، آواز و حرکت نور و سایه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: راوی قصه من هستم که به‌جای 10 شخصیت شاهنامه در این کنسرت خوانش خواهم داشت. بخش آواز را امیر بهمنش بر عهده دارد و موسیقی آن نیز توسط دکتر وحید امیرانی به شکل ارکسترال اجرا خواهد شد. تهیه‌کننده این کار دکتر اسماعیلی هستند و قرار است در تالار وحدت، برج میلاد و فرهنگسرای بهمن در تهران و همچنین شهرستان‌های مختلف اجرا شود.