سرویس سینمایی هنرآنلاین: سوگل قلاتیان این روزها با سریال"لیسانسه‌ها" به شبکه سه سیما می‌آید و فیلم سینمایی "ایستگاه اتمسفر" را نیز آماده اکران دارد.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیرش، گفت: این روزها در پروسه تمرین یک فیلم سینمایی نیمه مستند به کارگردانی سیامک ابراهیمی هستم که هنوز کلید نخورده است.

بازیگر"تیک آف" همچنین درباره حضور در فصل دوم سریال"لیسانسه‌ها" بیان کرد: با توجه به کارنامه درخشان سروش صحت و همچنین موفقیت فصل اول سریال، تصمیم گرفتم نقش شخصیت لاله را قبول کنم، اما متاسفانه به دلیل این که فیلمنامه در ابتدا آماده نبود، نقش من آن‌طور که از قبل با کارگردان صحبت کرده بودیم، نوشته نشد.

قلاتیان افزود: در سریال "در حاشیه" هم مشابه این اتفاق را تجربه کردم. هرچند براى اطمینان خاطر همواره از روز اول با کارگردانان در مورد نقش و مختصات آن زیاد صحبت می‌کنم، روند اتفاقات گاهى ممکن است جورى پیش برود که آنچه از روز اول قرار بود، رخ ندهد و ضرر این اتفاق تنها متوجه من بازیگر می‌شود. ترجیح مى‌دهم در کارهاى آتى زمان پذیرش نقش بیش از هر چیز از چارچوب نقش و فیلمنامه، اطمینان کامل حاصل کنم، چرا که همیشه سعی می‌کنم سابقه قابل قبولى در کارنامه هنرى خود داشته باشم.  

این بازیگر در خاتمه درباره دلایل عدم حضور در جشنواره فیلم فجر گفت: درگیر حضور در سریال و بازی در تئاتر بودم و به همین خاطر امسال اولین سالی است که متاسفانه در جشنواره فیلم فجر حضور نخواهم داشت.