سرویس سینمایی هنرآنلاین: شهره سلطانی بازیگر و کارگردان این روزها مشغول بازی در سریال "لحظه گرگ و میش" به کارگردانی همایون اسعدیان است.

او در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره نقش خود در این سریال و دلایل حضورش در آن گفت: در این سریال نقش عمه فرخنده را بازی می‌کنم که بسیار نقش جذاب و چالش برانگیزی است و آن را دوست دارم. عمه فرخنده زنی است که فاصله سنی کمی با برادرزاده‌اش دارد و بسیار به او نزدیک است و همانند یک دوست با او رفتار می‌کند. از سوی دیگر آگاه به مسائل است و نظرات تعیین کننده‌ای دارد.

وی ادامه داد: آنچه برای من مسلم بود حضور همایون اسعدیان در مقام کارگردان بود و نقش هم بسیار خوب، بنابراین چشم بسته آن را پذیرفتم. حضور همایون اسعدیان در مقام کارگردان برای من تعیین کننده بود و دوست داشتم با او این همکاری را تجربه کنم.

بازیگر "روزی روزگاری" درباره بازخوردهایی که از حضور در سریال"پنچری" به کارگردانی برزو نیک نژاد که مدتی پیش از تلویزیون پخش شد، بیان کرد: سریال "پنچری"خیلی کار باب میلی برای من نبود. درابتدا پیش بینی ما چیز دیگری بود ولی به دلیل کمبودهایی که وجود داشت و دلایل دیگر آنطور که باید نتیجه حاصل می شد، نشد. نقش من در این سریال نقش خوبی بود و در تقابل با سایر افراد بود و خیلی جدی، اما اتفاق خاصی که باید برایش رقم می‌خورد، رخ نداد.

سلطانی درباره سایر فعالیت‌های خود نیز اظهار کرد: امسال فیلم "خیابان شصت و هشتم" را کارگردانی کردم که برای اکران در گروه هنر و تجربه ساخته شده است و به دنبال دریافت پروانه نمایش برای این کار هستیم. در ابتدا فیلم برای حضور در جشنواره ساخته شد اما از آنجایی که سیاست‌های برگزار کنندگان تغییر کرد و گروه هنر و تجربه هم از جشنواره باز ماند در حال حاضر منتظر اکران عمومی این فیلم هستم.

وی همچنین به آثار نمایشی خود اشاره کرد و گفت: به تازگی دو کار روی صحنه داشتم، به نام‌های "هیچ" و "بوی خواب" که هر دو به معنای واقعی کلمه تئاتر بودند و به زودی اجرای شهرستان‌های نمایش "بوی خواب" در بجنورد، بوشهر، رشت و اصفهان آغاز خواهد شد. سفارش نگارش یک نمایشنامه را هم داده‌ام که در صورت آماده شدن سال آینده آن را به صحنه خواهم برد.

سلطانی در پایان درباره فعالیت‌های موسیقایی خود نیزعنوان کرد: همچنان فعالیت‌هایم ادامه دارد و به زودی زمان اجرای کنسرت‌هایم مشخص خواهد شد.