سرویس سینمایی هنرآنلاین: نازنین فراهانی بازیگر ونویسنده که مدتی قبل در نقش هلما در سریال"شکوه یک زندگی" تصویرش از جعبه جادویی تلویزیون پخش شد، این روزها عمده فعالیتش در سینما خلاصه شده است.

او در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدیدش گفت: فیلم سینمایی "آلما" به کارگردانی عباس مرادیان بعد از دو سال بالاخره موفق به دریافت پروانه نمایش شد و به زودی به روی پرده سینماها خواهد رفت. فیلم سینمایی "کوپال" ساخته کاظم ملایی را هم آماده اکران دارم که از زمان اکران آن اطلاعی ندارم.

این بازیگر همچنین ادامه داد: از سوی دیگر فیلم سینمایی "نبات" به کارگردانی پگاه ارضی را هم دارم که قرار بود در جشنواره فیلم فجر از آن رونمایی شود که ظاهرا منصرف شده‌اند. فیلمنامه "سه و چهل و سه دقیقه" را هم به اتمام رساندم و منتظر دریافت پروانه ساخت این فیلم هستیم. همچنین پیشنهاد حضور در فیلم پویا پارسا مقدم را هم دارم و منتظر ساخت آن فیلم هستم.

آلما

نازنین فراهانی و بهاره افشاری در نمایی از "آلما"

بازیگر فیلم "نبات" درباره ساخت و حضور این فیلم اظهار کرد: "نبات" فیلمنامه خوب و عوامل خوبی دارد و شناختی که از کارگردان پیدا کردم و آثارش و همچنین خود نقش و ویژگی‌های خاصی که داشت باعث شد تا حضور در این فیلم را بپذیرم.

فراهانی در ادامه درباره نحوه کار کارگردان این فیلم نیز گفت: با توجه به این که پگاه ارضی در خارج از کشور تحصیل کرده، فیلم‌های کوتاه بسیاری ساخته و کاملا حرفه‌ای کار کرد، ضمن این که کارش را نیز خیلی خوب بلد است و تجریبات کار در خارج از کشور به او بسیار کمک کرد تا بتواند فیلم اولش را به خوبی بسازد.

وی در خاتمه با اشاره به بازخوردهای حضورش در تلویزیون و اتفاقات پس از آن بیان کرد: خوشبختانه سریال "شکوه یک زندگی" برای من بازخوردهای خوبی در پی داشت و با این که نقش از من خیلی دور بود اما مخاطبان جنوبی شخصیت هلما را باور کنند و به لحاظ شخصیتی و جنوبی بودن آن را پذیرفته بودند و برای من کار موفقی بود. پس از آن نیز پیشنهادهایی داشتم که در حال مذاکره هستم.