سرویس سینمایی هنرآنلاین: رزیتا غفاری بازیگر وکارگردان در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: این روزها مشغول بازی در سریال "بازی نقاب‌ها" به کارگردانی سیروس حسن پور وتهیه کنندگی علی مهام هستم که در بندر ترکمن حضور داریم.

وی درباره دلایل حضورش در این سریال بیان کرد: این دومین تجربه من با علی مهام است و از آنجایی که تجربه قبلی بسیار خب بود دوست داشتم بار دیگر این همکاری تکرار شود. از سوی دیگر این سریال تاریخی است و من کار در سریال‌های تاریخی را دوست دارم چرا که درجه کیفیت این سریال‌ها نسبت به کارهای معمولی بسیار بیشتر است، امیدوارم که این سریال نیز کارخوبی شود.

بازی نقاب ها

بازیگر فیلم سینمایی "شوکران" با اشاره به مضمون سریال اظهار کرد: سریال همانطور که گفتم تاریخی است و چند برهه زمانی را از کودکی تا میانسالی مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی درباره ساخت فصل بعدی "ماماهوت" نیز گفت: فعلا در مرحله جذب اسپانسر توقف کردیم و آقای جعفری جلوه مدیر شبکه دو نیز از ما خواستند که ساخت فصل دوم این سریال را ادامه دهیم اما به لحاظ مالی اوضاع خوب نیست و در تلویزیون تولیدات چندانی وجود ندارد.

غفاری در خاتمه درباره عدم حضورش در سینما نیز تصریح کرد: به این دلیل که مافیا وجود دارد و با رابطه است که همه سر کار می‌روند، در سینما توانایی خیلی مهم نیست.

سریال "بازی نقاب‌ها" به قلم بهنام علیزاده به نگارش در آمده و در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است. لوکیشن‌های این مجموعه شامل: بندرترکمن، گنبدکاووس، آغلا و قمیشان خواهد بود و بازیگران آن متشکل از بازیگران تهرانی و ترکمنی است.

"بازی نقاب‌ها" یک ملودرام عاشقانه است و برای نگارش آن تحقیقات بسیاری پیرامون به تصویر کشیدن آداب و سنن این منطقه و قوم ترکمن انجام شده است. داستان "بازی نقاب‌ها" راوی اتفاقاتی است که بین دو طایفه ترکمن می‌افتد که سال‌هاست با هم کدورت دارند و بازی روزگار سرنوشتی متفاوت را برای آنها رقم می‌زند.

جعفر دهقان، آزیتا حاجیان، سیما خضرآبادی، منوچهر آذر، رزیتا غفاری، بابک انصاری، یلدا قشقایی، مهرداد ضیائی، فرهاد بشارتی و مهسا هاشمی بخشی از بازیگران این سریال هستند که به ایفای نقش پرداخته‌اند.