سرویس سینمایی هنرآنلاین: ارمیا قاسمی که با حضور در سریال "آسپرین" تبدیل به چهره‌ای شناخته شده شد، این روزها مشغول بازی در سریال "مرد" به کارگردانی فریدون حسن پور است.

او در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص فعالیت‌های خود بیان کرد: در حال حاضر همچنان مشغول بازی در سریال"مرد" هستم. در این سریال نقش معلمی را بازی می‌کنم که از سوی آموزش و پرورش استان به یک روستا منتقل می‌شود. در این بین برای او اتفاقاتی رخ می‌دهد که پیش برنده قصه سریال است.

قاسمی در ادامه گفت: صحبت‌هایی برای حضور در یک کار سینمایی شده است که بلافاصله پس از اتمام بازی در "مرد" در آن حضور خواهم داشت. همچنین فیلم" عین-شین- قاف" را هم دارم که از وضعیت اکران آن اطلاعی ندارم.

سریال مرد

بازیگر"آسپرین" درباره اولین حضور خود در تلویزیون نیز اظهار کرد: بازی در سریال تلویزیونی اتفاق خیلی خوبی است. تجربه حضور در کنار بازیگران قدیمی و پیشکسوت گرانقدر است و در حال حاضر هم با ساخت سریال‌های جدید در تلویزیون شرایط بهتر و فضای کاری خیلی خوبی رقم خورده است. ضمن این که بهر حال اگر شرایط خوب پیش برود و امکانات لازم وجود داشته باشد. گروه‌های حرفه‌ای و فیلمنامه‌های خوب نوشته شوند، قطعا اتفاقات خوبی در تلویزیون رخ می‌دهد.

این مدل تبلیغاتی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد کار تبلیغات را همچنان ادامه دهد یا خیر، عنوان کرد: فعلا قصد ادامه فعالیت در این حوزه را ندارم و ترجیح می‌دهم وقتم را در حوزه بازیگری صرف کنم.

قاسمی درباره فصل دوم سریال"آسپرین" نیز گفت: صحبت‌هایی برای فصل دوم این سریال شده است و به زودی تولید فصل دوم آن آغاز خواهد شد.

سریال "مرد" به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی برای پخش در اردیبهشت ۹۷ آماده ‌می‌شود.

ماجرای این سریال ۳۵ قسمتی در شمال کشور می گذرد و بازیگرانی چون پژمان بازغی، مهران رجبی، سیاوش گرجستانی، امیر نوری، ترلان پروانه، فریده دریامج و آرمیا قاسمی در آن به ایفای نقش می پردازند.

سریال "مرد" که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال ساخت است قصه معلم جوانی است که به روستا عزیمت می کند و در آنجا با عشق و علاقه به کودکان روستا، راه و رسم زندگی را آموزش می دهد و در این مسیر اتفاقات مختلفی را از سر می‌گذراند.