سرویس سینمایی هنرآنلاین: سعید سعدی تهیه کننده فیلم‌هایی چون"شب لرزه"، "مغزهای کوچک زنگ زده" و" دم سرخ‌ها" درباره حضور این دو فیلم در جشنواره فیلم فجر به هنرآنلاین، گفت: فیلم سینمایی " شب لرزه" به کارگردانی آقای رحمانی این روزها در حال فیلمبرداری است و در تلاش هستیم تا آن را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

وی ادامه داد: در این فیلم که ژانری اجتماعی دارد، بهاره افشاری، شقایق فراهانی، ترلان پروانه، مارال فرجاد و عباس غزالی به ایفای نقش می‌پردازند. به احتمال زیاد عنوان این فیلم ظرف هفته آینده تغییر خواهد کرد.

سعدی افزود: فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده" به کارگردانی هومن سیدی نیز این روزها آخرین مراحل فنی صداگذاری و میکس را پشت سر می‌گذارد و اولین رونمایی از آن در سی وششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

این تهیه کننده در ادامه بیان کرد: اما فیلم "دم سرخ‌ها" به کارگردانی آرش معیریان را از ابتدا هم برای حضور درجشنواره تولید نکردیم و قصد هم نداریم در جشنواره آن را شرکت دهیم چرا که این فیلم خیلی جشنواره‌ای نیست و برای اکران آن را ساختیم. تلاشمان این است که در اولین فرصت فیلم را اکران کنیم. زمان آن هنوز مشخص نیست و هر زمان از سال که این امکان فراهم شود قطعا فیلم را به روی پرده سینماها خواهیم فرستاد.