سرویس سینمایی هنرآنلاین: تاریخ اکران پروژه فعلاً بی‌نام کوئنتین تارانتینو که فیلمی با موضوع جنایت‌های خانواده مانسن است، اعلام شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، شرکت سونی پیکچرز که اواسط نوامبر حقوق نهمین فیلم تارانتینو را به خود اختصاص داد، 9 اوت 2019 را به‌عنوان تاریخ اکران این فیلم انتخاب کرد.

این تاریخ همزمان با پنجاهمین سال قتل شارون تیت بازیگر و دوستانش به دست پیروان چارلز مانسن است. مانسن که به 9 بار حبس ابد محکوم شده و 46 سال گذشته را در زندان گذرانده بود، 17 نوامبر در 83 سالگی از دنیا رفت.

گفته شده است داستان فیلم جدید تارانتینو در 1969 روی می‌دهد و به‌نوعی درباره مانسن و قتل تیت است. در حالی تاریخ اکران این فیلم اعلام شده است که هنوز بازیگران پروژه معرفی نشده‌اند، اما با ستاره‌هایی چون برد پیت، لئوناردو دی‌کاپریو و مارگو روبی صحبت‌هایی انجام شده است.

این اولین فیلم تارانتینو است که هاروی واینستین در پخش آن نقشی ندارد. تهیه‌کننده بدنام هالیوود این روزها با اتهاماتی مرتبط با تجاوز و رفتار نامناسب جنسی روبروست.

مانسن در 1969 به گروهی از پیروان خود دستور داد به ساکنان خانه‌ای در بخش بندیکت کانیونِ لس آنجلس حمله کنند، با این باور که خانه متعلق به یک تهیه‌کننده موسیقی است که پیش از این به او دست رد زده بود.

در نهم اوت، چهار پیرو مانسن در چند ساعت با اسلحه و چاقو به طرزی وحشیانه تیت 26 ساله – که همسر رومن پولانسکی کارگردان و هنگام مرگ هشت ماهه باردار بود – و چهار نفر دیگر را به قتل رساندند. در 1971، مانسن و تعدادی از اعضای فرقه او به جرم ارتکاب این قتل‌ها و چند قتل دیگر به حبس ابد محکوم شدند.

از آن زمان تاکنون ماجرای مانسن و فرقه او موضوع ده‌ها برنامه تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی و کتاب‌ها بوده است. به تازگی اعلام شد که تارانتینو قصد دارد در فیلم جدید خود به بخشی از این اتفاقات بپردازد، هرچند فیلم او مشخصاً درباره مانسن و گروهش نیست.