به گزارش هنرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی "آقای سانسور" به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی پس از حدود ۴۵ جلسه تولید روز گذشته در تهران به پایان رسید و در حال حاضر این فیلم در مراحل فنی قرار دارد.

نازنین مفخم که به طور همزمان با فیلمبرداری تدوین را آغاز کرده، هم‌اکنون مشغول مونتاژ بخش‌های باقی‌مانده از فیلم است. ساخت موسیقی و صداگذاری "آقای سانسور" نیز بزودی آغاز خواهد شد تا این فیلم هرچه زودتر برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده نمایش شود.

آقای سانسور

محمدرضا فروتن، بهرام افشارى، بهاره رهنما، بهنوش بختیارى، امید روحانى، محمود پاک‌نیت، على مثنوى، گیتى قاسمى، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهى، شاهین باباپور، علی ضیایی، حسن نورى، امیراشکان مثنوی، علی برقی، همراه با هنرمند خردسال آریانا مثنوى بازیگران این فیلم سینمایی هستند. در میان بازیگران فروتن، افشاری و رهنما در سکانس فینال حضور داشتند.

"آقای سانسور" یک طنز اجتماعی است و علی جبارزاده فیلمنامه آن را براساس فیلمنامه "پرده پوشی" به نویسندگی مهدی علی‌میرزایی به نگارش درآورده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی!؟