سرویس سینمایی هنرآنلاین: امیر غفارمنش، بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: به تازگی، فیلمبرداری فیلم سینمایی " آهوی پیشونی سفید 2" به پایان رسید و خوشبختانه تجربه موفقی را در کنار سایر دوستان در این پروژه پشت سر گذاشتیم.

او با اشاره به اینکه کیفیت ساخت سری دوم این فیلم از سری نخست آن به مراتب بهتر است اظهار داشت: هر چند گاهی تجربه ساخت سری‌های چندم برای پخش یک مجموعه سینمایی و یا تلویزیونی چندان موفق از آب در نمی‌آید، اما "آهوی پیشونی  سفید" از آن دست آثاری است که در سری دوم بسیاری از گره‌های به وجود آمده در نسخه اول در آن برطرف می‌شود و از طرفی ضمن حفظ فانتزی موجود در قست اول، مخاطبان شاهد فضایی متفاوت و به مراتب جذاب‌تر در این نوبت هستند.

آهوی پیشونی سفید

غفارمنش با اشاره به اینکه آنچه در فیلم سینمایی "آهوی پیشونی سفید 2" روایت می‌شود، بیان آموزه‌هایی از خصایص انسانی به وسیله حیوانات و به شیوه‌ای فانتزی است، بیان کرد: به جرأت می‌توان گفت که مخاطبان این فیلم از تمام گروه‌های سنی هستند و هر چند که به ظاهر فیلم برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده اما طیف وسیعی از مخاطبان سینما با این اثر و مضامین اخلاقی و آموزنده آن ارتباط برقرار می‌کنند.

این بازیگر در خاتمه به تجربه شیرین بازی در مقابل هومن حاجی عبدالهی اشاره کرد و گفت: روایت تخیلی و داستانی این اثر در قالب گریم‌های جذاب و متفاوت برای سایر بازیگران و همچنین همکاری با سیدجواد هاشمی در مقام کارگردان، همگی دست به دست هم دادند تا از "آهوی پیشونی سفید" به عنوان یک اثر ارزشمند در کارنامه کاری خود یاد کنم.

در خلاصه داستان فیلم "آهوی پیشونی سفید 2" آمده است: آهوها با نقشه‌ای که توسط پیشونی سفید طراحی شده است از قلعه فرار می‌کنند اما سالار به دام می‌افتد و پیشونی سفید سعی دارد تا او را نجات دهد و مجدد دچار دردسر می‌شود. از سوی دیگر مادر آهو برگشته تا او را از سالار پس بگیرد و این چنین داستان‌هایی رقم می‌خورد...

محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی، ابراهیمی شفیعی، امیر سهیلی، داریوش پیرو، فرزانه زهره‌وند،‌ یوسف طاهریان، رکسانا وطن‌خواه و... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.