به گزارش هنرآنلاین، دو روز پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد که از اکران فیلم سینمایی "سوفی و دیوانه" به کارگردانی مهدی کرم پور از اواسط آذرماه حکایت داشت، اما مهدی کرم پور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که آخرین ساخته‌اش فعلا در سینماهای کشور به نمایش در نخواهد آمد زیرا او "تمایلی به شرکت در اکران قمر در عقرب فیلم‌های سینمایی در این وقت از سال ندارد."

"سوفی و دیوانه" با بازی امیر جعفری، الهه حصاری و رضا یزدانی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. کرم‌پور نوشت: از جلوى سینما مى گذرم. اسامى فیلم ها حیرت آورند. حالا دیگر پوسترهاى شان هم یکى ست مانند دیگرى. سینماى عوام زده حالا به اشکال نوظهور آمده؛ اصالت بر سرمایه و سود است. از آسمان میلیارد مىبارد با پیژامه و زیرپوش...اسامى فیلمها که گویى سینما نیست، تون آپ است. آن طرف تر سینماى سفارشى با حقنه و القا...گاه حتا در پوستین اپوزیسیون! رو به رویش فیلم سیاه اجتماعى با چاشنى فرصت طلبى و تحلیل بریده جریده اى اش گوش فلک را کر مىکند و نوچههاى سواد مجلهاى شان، هیجان زده سر به حرفهاى کلیشه تکان مىدهند، که مهم است لابد!

این کارگردان در ادامه نوشت: خب تا قمر در عقرب است تمایلى به شرکت در مسابقه هیجان زدگى و گریبان درى ندارم. انگیزه اى هم. "سوفى و دیوانه" فیلم سر صبر است، فست فود نیست. باکسى هم مسابقه نمى‌دهد. خواندم قرار است اکران شود. گفتم بنویسم که فعلا نمى‌شود. امروز روز سینمایى ست که آن‌ها مى‌خواهند و ما نمى‌خواستیم. ما هم خریدارانى داریم، هنوز...که من به عشق شان مىنویسم و فیلم مىسازم. قرارمان با آنها وقت دیگر، شاید!