به گزارش هنرآنلاین، نظر به تجربه‌ سال گذشته و رضایت نسبی فیلمسازان و مخاطبان حاضر در جشنواره، یازدهمین دوره‌ این رویداد بزرگ سینمای مستند ایران هم در 5 سالن متمرکز پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد؛ هرچند که گنجایش کم سالن‌های این مجموعه، چالش اصلی سینماحقیقت در میزبانی همه‌ عوامل و دوستداران سینمای مستند ایران است.

کارگاه‌های آموزشی جشنواره سینماحقیقت در سالن شماره 2 چارسو و بازار فیلم مستند نیز در انتهای طبقه ششم این مجموعه برپا خواهد شد. اتاق VIP و غرفه‌‌ی بخش‌های مختلف جشنواره اعم از دبیرخانه، روابط عمومی، وب‌سایت، ستاد خبری، نشریه روزانه، پژوهش، بازرگانی، بین‌الملل و اداری- مالی هم در طبقه ششم پردیس چارسو مستقر خواهند شد تا به شکل متمرکز پاسخگوی مراجعان محترم باشند.

کیفیت مطلوب سیستم نمایش سالن‌های پردیس سینمایی چارسو که همه‌ی آثار منتخب جشنواره را با فرمت DCP پخش می‌کند؛ به انضمام اهمیت تمرکز ستاد جشنواره در یک مکان و فراهم آوردن شرایط بهتر برای همراهی میهمانان، مستندسازان و اصحاب رسانه‌ی حاضر در یازدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از دلایل ادامه برگزاری این رویداد در پردیس سینمایی چارسو است.

امسال جلسات نقد و بررسی فیلم‌های منتخب جشنواره هم در پلاتوی طراحی‌شده‌ی فضای باز طبقه ششم چارسو برگزار خواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت را طی روزهای 19 تا 26 آذرماه 1396، با شعار "حقیقت بهترین راهنماست" که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.