سرویس سینمایی هنرآنلاین:  در تازه‌ترین تصمیم شورای صنفی نمایش قرار است از روز چهارشنبه فیلم‌های "قاتل اهلی" به کارگردانی مسعود کیمیایی،" ثبت با سند برابر است" بهمن گودرزی، "صفر تا سکو" سحر مصیبی، "اشنوگل"علی سلیمانی و هادی حاجتمند و "پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی" سیدرضا صافی به روی پرده سینماها می‌آیند.

قاتل اهلی

فیلم سینمایی "قاتل اهلی" به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی که قراربود از 3 آبان به روی پرده سینماها برود، طبق اعلام سخنگوی شورای صنفی پروانه نمایش از روز چهارشنبه به شکل رسمی روی پرده سینماها خواهد رفت.

 آخرین ساخته پرسروصدای مسعود کیمیایی از جشنواره فیلم فجر سال گذشته حواشی بسیاری داشت. در این فیلم پرویز پرستویی در این فیلم در نقش دکتر جلال سروش ظاهر شده است. در کنار او بازیگرانی چون امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، پگاه آهنگرانی، پولاد کیمیایی، سعید پیردوست، رضا رشیدپور، حمید رضا افشار دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان " قاتل اهلی"آمده است: حاج‌آقا دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی) کارآفرین موفق بخش خصوصی تصمیم به افشای خیانت‌های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است، می‌گیرد. سیاوش مطلق (امیر جدیدی) و احمد کیا (حمیدرضا آذرنگ)، فرزندخوانده‌های سروش‌اند و سیاوش نه‌فقط مورد اعتمادترین فرد نزد سروش بلکه دل‌بسته مهتاب (پگاه آهنگرانی) دختر او هم هست اما مهتاب رابطه‌ای عاطفی با بهمن (پولاد کیمیایی) خواننده پاپ دارد. تعطیلى کنسرت‌ها، دامنه اختلافات اقتصادى سروش و شرکت پیسارو تاوانی دارد که نه‌فقط اطرافیانش، بلکه همه مردم باید آن را بپردازند و ...

اکران پاییزی

ثبت با سند برابر است

تازه‌ترین اثر بهمن گودرزی است که مجتبی متولی آن را در سال 95 تهیه‌کرده است. در این فیلم امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی‌نیا به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال….

اکران پاییزی

 صفر تا سکو

روایتی است از سه خواهر به کارگردانی سحر مصیبی، سه خواهری که شاید تا پیش‌ازاین به‌عنوان قهرمان خیلی نامشان و چهره‌شان آشنا نبود، اما این روزها خواهران منصوریان را همه به‌خوبی می‌شناسند. سحر مصیبی با نگاهی تیزبین به روایت زندگی این سه خواهر از صفر تا سکو پرداخته است.

مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی تهیه این اثر سینمایی را که در قالب فیلمی مستند به روی پرده سینماها می‌رود بر عهده‌ دارند.

اکران پاییزی

اشنوگل

فیلمی به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند، نویسندگی ابراهیم اصغری و مهدی محمدی و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری ساخته سال ۱۳۹۵ است. این فیلم که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای اولین بار به روی پرده سینماها رفت درباره یونس است که به‌عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات درحالی‌که درصدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالاً یونس زنده است و در آن زمان به‌واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده. در این فیلم برزو ارجمند، ماه‌چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، هاشم مسعودی، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری و مهدی آفتابی به هنرنمایی پرداخته‌اند.

اکران پاییزی

پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی

فیلم سیدرضا صافی از روز چهارشنبه اول آذر در سینماهای تهران ویژه مدارس و هم‌زمان در سینماهای شهرهای مشهد، شیراز و اصفهان اکران می‌شود. "پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی" جوایز بهترین فیلم‌نامه، بهترین فیلم و بهترین دستاورد فنی و هنری از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در سال 1394 و تندیس زرین بهترین فیلم بخش بین‌الملل و جایزه ویژه هیئت‌داوران از چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را به دست آورده است.

حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیک‌فر، اصغر جوادی، احمد قربانی، علیرضا میرشکاری، جعفر بهستانی، جهانگیر اژدری، عباس بارونی، مهدی جهانبخشیان، وحیده حسینی و مهرنوش ذوالفقاری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.