"پست" درباره انتشار اطلاعات طبقه‌بندی‌شده مربوط به نقش آمریکا در جنگ ویتنام است که در دولت‌های چهار رئیس جمهور این کشورلاپوشانی شده بود.

سرویس سینمایی هنرآنلاین: اولین آنونس فیلم "پست" (The Post) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ منتشر شد.

این فیلم درباره انتشار اسناد پنتاگون توسط روزنامه واشنگتن پست در 1971 است. اسناد پنتاگون پیش از انتشار خبرساز شدند و این زمانی بود که بن بردلی سردبیر واشنگتن پست و کی گراهام ناشر روزنامه، دولت فدرال را در مورد حق خود در انتشار این مدارک به چالش کشیدند.

اسناد پنتاگون مطالعه‌ای درباره نقش آمریکا در جنگ ویتنام و حاوی اطلاعات طبقه‌بندی‌شده مربوط به نقش آمریکا در جنگ ویتنام است که در دولت‌های چهار رئیس جمهور این کشورلاپوشانی شده بود.

تام هنکس در "پست" نقش بردلی را ایفاء کرده است و مریل استریپ به نقش گراهام ظاهر شده است. تعدادی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینما شامل کری کون، باب اودنکرک، سارا پالسن و زاک وودز در فیلم نقش‌های مکمل را ایفاء کرده‌اند.  

The Post

"پست" 22 دسامبر در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

اسپیلبرگ در حال حاضر فیلم "بازیکن یک آماده" را نیز آماده نمایش دارد. این فیلم ابتدا قرار بود ماه بعد اکران شود، اما به خاطر همزمانی با "جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای"، تاریخ نمایش آن به مارس 2018 به تعویق افتاد. اسپیلبرگ قرار است درام مذهبی "ربودن ادگاردو مورتارا" را با بازی مارک رایلنس و اسکار آیزاک کارگردانی کند. او همچنین پنجمین فیلم مجموعه سینمایی "ایندیانا جونز" را خواهد ساخت که برای اکران در 2020 آماده می‌شود. اسپیلبرگ سال گذشته فیلم "بی‌اف‌جی" را روی پرده سینماها داشت که به لحاظ تجاری ناموفق بود.

هنکس و اسپیلبرگ پیش‌ازاین در فیلم‌های "نجات سرباز رایان"، "ترمینال"، "اگر می‌توانی من را بگیر" و "پل جاسوس‌ها" در مقام بازیگر/کارگردان کار کردند و هر دو تهیه‌کننده سریال کوتاه "گروه برادران" تولید شبکه اچ‌بی‌او بودند. استریپ و اسپیلبرگ قبلاً در فیلم "هوش مصنوعی" همکاری کردند. "پست" اولین همکاری استریپ و هنکس در سینما است.