سرویس سینمایی هنرآنلاین: سولماز حصاری بازیگر در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: سریال "روبه‌راهم کن" به کارگردانی هانی اکبری را برای شبکه یک آماده پخش دارم. سریال دیگری که چند سال پیش کارکردم به نام "آیینه درون" کار هادی رمضان پور هم قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود، علاوه بر این‌ها چند تله‌فیلم هم آماده پخش دارم.

وی در ادامه افزود: این روزها مشغول بازی در سریال "هست و نیست" هستم به کارگردانی آقای حسین سهیلی زاده که قرار است از شبکه دو سیما پخش شود. در این سریال نقش بسیار متفاوتی را بازی می‌کنم و پذیرفتن این نقش هم کمی همراه با ترس بود، اما پذیرفتم و مطمئن هستم که مردم نیز از دیدن آن لذت می‌برند.

این بازیگر درباره همکاری با سهیلی زاده بیان کرد: من با آقای سهیلی زاده پیش‌ازاین سریال "سراب" را کارکردم. او کارگردان بسیار خوبی است و امیدوارم همه همکاری با او را تجربه کنند.

حصاری با اشاره به سریال "روبه‌راهم کن " اظهار کرد: "روبه‌راهم کن" نیز یک سریال 13 قسمتی است که لوکیشن‌های بسیار زیبایی دارد. این سریال قصه زندگی زن‌وشوهری را روایت می‌کند که زن در حوزه کشاورزی و زیست‌شناسی نیاز به تحقیقات دارد و باید به استان مازندران سفر کند. همسر او که استاد جامعه‌شناسی است او را در این سفر همراهی می‌کند که در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: شوهر سارا نویسنده و روانشناس است و او هم از این فرصت تحقیقاتی استفاده می‌کند تا در حدود یک ماه رمان بنویسد. در ادامه داستان در هر قسمت اتفاقاتی برای این زوج رخ می‌دهد که قصه را پیش می‌برد.

بازیگر "روبه‌راهم کن" با اشاره به لوکیشن سریال در شمال کشور اظهار کرد: سوادکوه و برخی از روستاهای نزدیک به آن لوکیشن کار ما بودند. این مناطق به‌قدری زیبا هستند که باوجود فصل زمستان وقتی به آنجا وارد شدم احساس کردم که بهشت است.

حصاری درباره کار در روستا و سختی‌های آن توضیح داد: حضور در این روستا به حس من برای نقشم کمک زیادی کرد، هرچند با مشکلات بسیاری روبه‌رو شدیم، ازجمله اینکه راه‌ها درست نشده بود، برف بود و حتی شرایط آب و هوایی در هرروز با روز قبل متفاوت می‌شد.

 وی در ادامه درباره فعالیت‌های تئاتری خود گفت: در تئاتر هم به‌تازگی چند خوانش داشتم و تقریباً سالی یکی دو کار تئاتری انجام می‌دهم، ولی امسال به دلیل اینکه درگیر این سریال هستم نمی‌توانم حضور داشته باشم.

حصاری درباره تعامل میان هنرمندان پیشکسوت و جوانان عنوان کرد: من این را قبول ندارم که پیشکسوتان اجازه نمی‌دهند تا جوانان در این عرصه فعالیت داشته باشند، به نظرم کسی که لایق باشد و کارش درست باشد جای خودش را پیدا می‌کند. اگر قرار باشد کسی به‌واسطه شانس، پارتی و رابطه در این راه فعالیت کند، شاید برای مدت کوتاهی این موضوع جواب دهد ولی بعدازآن دیگر ماندنی نیست. این کار شوخی‌بردار نیست و نمی‌توان بدون تبحر لازم در این فضا باقی ماند.

وی در خاتمه درباره کم‌کاری هنرمندان بیان کرد: فیلمنامه اولین حرف را در این حرفه می‌زند. یک متن خوب مخاطب را جذب می‌کند ولی متأسفانه این روزها آثار خوب بسیار اندک است. من در این ماه بالغ‌بر 12 اثر خواندم که هیچ‌کدام جذبم نکرده است.