سرویس سینمایی هنرآنلاین: منصور لشکری قوچانی که این روزها فیلم "قاتل اهلی " را آماده اکران دارد و قرار است به‌زودی و پس از اتمام زمان اکران فیلم " قهرمانان کوچک" روی پرده سینماها برود، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین از ساخت یک فیلم جدید خبر داد و گفت: آقای علی‌ ملاقلی‌پور و آقای امین نوروزی به‌طور مشترک یک فیلمنامه خیلی خوب بانام "زنگبار " نوشته‌اند که قرار است آن را برای جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

وی افزود: فیلم‌نامه "زنگبار" را به شورای پروانه ساخت ارائه کرده‌ام که ان‌شاءالله اگر پروانه ساخت آن را بگیرم، خیلی سریع وارد مرحله پیش‌تولید و تولید آن می‌شویم تا آن را به جشنواره فیلم فجر برسانیم. آقای ملاقلی‌پور فیلم "زنگبار " را کارگردانی می‌کند و در حال حاضر در مرحله مذاکره با بازیگران نقش‌های اصلی فیلم هستیم.

لشکری قوچانی درباره علی ملاقلی‌پور بیان کرد: آقای ملاقلی‌پور با فیلم "قندون جهیزیه" نشان داد که کارگردان بسیار توانایی است. گرچه من معتقدم به فیلم ایشان کم‌لطفی شد و آن فیلم می‌توانست بیشتر از این‌ها دیده شود. تمام تلاشم را انجام می‌دهم که از این کارگردان جوان و دغدغه‌مند حمایت کنم تا فیلم "زنگبار " را به بهترین شکل ممکن تولید کند و مردم هم از دیدن آن لذت ببرند.

تهیه‌کننده فیلم "قاتل اهلی" در مورد زمان اکران این فیلم گفت: "قاتل اهلی" قطعاً تا دو هفته دیگر روی پرده سینماها می‌رود. اکران فیلم بعد از اتمام اکران فیلم "قهرمانان کوچک" در گروه آزادی آغاز می‌شود.

وی افزود: من نگران زمان اکران فیلم "قاتل اهلی" نیستم بلکه نگران فیلمی هستم که قرار است بعد از "قاتل اهلی" اکران شود. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که به فروش آن فیلم لطمه وارد نشود.

این تهیه‌کننده سینما درباره پیش‌بینی‌اش از فروش فیلم "قاتل اهلی" گفت: فروش فیلم را نمی‌شود پیش‌بینی کرد چون الآن زمان مناسبی برای اکران فیلم نیست ولی امیدوارم با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مردم و همین‌طور باعلاقه‌ای که مردم به کار آقای کیمیایی و آقای پرستویی دارند، "قاتل اهلی " فروش خوبی داشته باشد و بتواند اکران پاییزی را یک تکان اساسی بدهد.

منصور لشکری قوچانی در پایان در موردتعاملش با رسانه‌ها نیز گفت: من با اکثر خبرگزاری‌ها و مطبوعات ارتباط دارم و این باعث افتخارم است. به نظرم امسال اجرای نمایشگاه مطبوعات ضعیف‌تر از سال‌های گذشته بود و نتوانست نظر بازدیدکنندگان را جلب کند و شاید دلیل استقبال کمتر هنرمندان از نمایشگاه هم همین بود. فکر می‌کنم اهالی هنر همچنان تعاملشان را با رسانه حفظ کرده‌اند و حداقل در مورد خودم به‌عنوان یک تهیه‌کننده سینما می‌توانم بگویم که ارتباط خوبی با رسانه دارم.