سرویس سینمایی هنرآنلاین: در بحبوحه طرح اتهامات مختلف درباره رفتار ناشایست جنسیِ کوین اسپیسی، شرکت تری‌استار فیلم "تمام پول‌های دنیا" (All the Money in the World) به کارگردانی ریدلی اسکات را از جشنواره موسسه فیلم آمریکا (AFI) بیرون کشید. با این حال فیلم همچنان برابر با برنامه قبلی از 22 دسامبر (اول دی) در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، نمایش فیلم در جشنواره موسسه فیلم آمریکا بدون تردید بازیگران را با پرسش‌هایی درباره اسپیسی روبرو می‌کرد. مارک والبرگ و میشل ویلیامز در "تمام پول‌های دنیا" مقابل اسپیسی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

تری‌استار روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: "تمام پول‌های دنیا" یک فیلم بسیار خوب است و ارزش آن بیش از افتخار نمایش در جشنواره AFI است، اما با توجه به اتهاماتی که این روزها به یکی از بازیگران فیلم وارد شده است و به احترام کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، جشن گرفتن در یک مراسم در این شرایط دشوار، کار نامناسبی خواهد بود. از این رو، فیلم از جشنواره خارج می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: هرچند، یک فیلم حاصل کار یک نفر نیست. بیش از 800 بازیگر، نویسنده، هنرمند، عوامل فنی و گروه سازنده، به طور خستگی‌ناپذیر و اخلاقاً روی این پروژه کار کرده‌اند؛ تعدادی برای سال‌ها شامل یکی از کارگردانان استاد سینما. تنبیه تمام آن‌ها به خاطر رفتار غلط یکی از بازیگران نقش‌های مکمل، یک بی‌عدالتی ناشایست خواهد بود. از این رو، فیلم همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، از 22 دسامبر اکران می‌شود.

موسسه فیلم آمریکا در بیانیه‌ای جداگانه از تصمیم شرکت سونی حمایت کرد. تری‌استار حق پخش "تمام پول‌های دنیا" در آمریکا را به عهده دارد و مسئولیت توزیع بین‌المللی این فیلم با شرکت اس‌تی‌ایکس است.

تریلر جنایی "تمام پول‌های دنیا" که از آن به عنوان یکی از مدعیان فصل جوایز سینمایی یاد می‌شود، درباره دزدیدن جان پل گتی سوم، 16 ساله، بزرگ‌ترین پسر جان پل گتی جونیر، کلکسیونر کتاب و نوه جان پل گتی، غول نفت و میلیادر بدنام است. اسپیسی نقش جان پل گتی را بازی کرده است.

روز جمعه نیز، شرکت‌های نتفلیکس و میدیا رایتز کپیتال تمام ارتباطات خود را با اسپیسی ستاره و تهیه‌کننده سریال "خانه پوشالی" قطع کردند. نتفلیکس همچنین پروژه "گور" را که اسپیسی در آن نقش گور ویدال نویسنده را بازی کرده است، کنار گذاشت. فیلمبرداری این فیلم در روزهای اخیر در ایتالیا به پایان رسید.