سرویس سینمایی هنرآنلاین: روز گذشته خبر قطع همکاری پدرو آلمودوار با اصغر فرهادی سوژه رسانه‌ها شد. در همین راستا روابط عمومی فیلم "همه می‌دانند" (Everybody Knows) درباره خبر همکاری نکردن آلمودوار در تهیه این فیلم این طور توضیح داد:

"تصمیم به عدم همکاری با کمپانی برادران آلمودوار در تهیه فیلم "همه می‌دانند" پیش از شروع پیش تولید فیلم و در ماه  مِی (اردیبهشت ماه) توسط تهیه کننده فرانسوی گرفته شد.

علت این تصمیم عدم تفاهم این دو کمپانی  در برآورد بودجه تهیه فیلم بوده است. به همین دلیل عدم توافق برای آغاز پروژه قبل از پیش تولید  اتخاذ  و  پروژه با یک کمپانی اسپانیایی دیگر به عنوان تهیه کننده اسپانیایی وارد مرحله پیش تولید شده است."

فیلمبرداری "همه می‌دانند" ۴ هفته دیگر به پایان می‌رسد. خاویر باردم و پنه لوپه کروز بازیگران اسپانیایی و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی، بازیگران اصلى "همه می‌دانند" هستند.

ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره آ، فهرست بازیگران "همه می‌دانند" را کامل می‌کنند. 

در خلاصه داستان فیلم می‌خوانیم: کارولینا براى دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.