سرویس سینمایی هنرآنلاین: کیومرث پوراحمد کارگردان صاحب نام سینما مهمان غرفه هنرآنلاین در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات شد.

پوراحمد که این روزها تهیه کنندگی تازه‌ترین فیلم ابراهیم ابراهیمیان به نام "دو طبقه روی پیلوت" را برعهده دارد، در این خصوص به خبرنگار هنرآنلاین گفت: خبر ندارم این کار در چه مرحله‌ای است. خیلی رفاقتی تهیه‌کننده این فیلم شدم و می‌دانم که ابراهیمیان جزو آن دسته از کارگردان‌های جوانی است که کارش را به درستی انجام می‌دهد، من هم در راستای حمایت از جوانان با او همراه شدم. می‌دانستم به دنبال یافتن سرمایه گذار است.

این کارگردان در ارتباط با حمایت پیشکسوت‌های عرصه سینما از کارگردان جوان و به عهده گرفتن تهیه‌کنندگی فیلم‌های این کارگردان‌ها بیان کرد: صرف این‌که یک نفر پیشکسوت باشد و از یک کارگردان جوان حمایت کند، کمکی به آن کار نمی‌کند. مهم این است که تهیه‌کننده سینما واقعاً تهیه‌کنندگی بداند و سینما را بشناسد.

وی افزود: تهیه‌کننده و کارگردان یک فیلم باید با هم همکاری خوبی داشته باشند تا آن فیلم به نتیجه خوبی برسد. متأسفانه الان تعداد تهیه‌کنندگان کاربلدی که سینما را بشناسند و با کارگردان‌ها خوب  همکاری داشته باشند، خیلی انگشت‌شمارند.

کارگردان فیلم "کفش‌هایم کو؟" در پاسخ به سؤالی در مورد فعالیت بعدی‌اش در عرصه فیلمسازی اظهار کرد: طرح‌های فراوانی برای ساختن فیلم دارم ولی هنوز موقعیتش پیش نیامده کاری را شروع کنم. اگر سرمایه لازم فراهم شود یک فیلم جدید می‌سازم اما فعلاً خبری نیست.

کیومرث پوراحمد در پایان درباره تعاملش با رسانه‌ها گفت: واقعیت این است که حوصله خواندن اخبار را ندارم و هیچ روزنامه و مجله‌ای را نمی‌خوانم. بلد نیستم وارد سایت‌ها و فضای مجازی هم بشوم. این روزها اگر وقت داشته باشم، کتاب می‌خوانم و فیلم می‌بینم.