سرویس سینمایی هنرآنلاین: حسام محمودی بازیگر جوانی است که در سریال‌هایی چون "زعفرانی " و "شکوه یک زندگی" به ایفای نقش پرداخته است. او این روزها مشغول بازی در سریال "سایه‌بان " به کارگردانی جمشید محمودی و "لحظه گرگ‌ومیش " به کارگردانی همایون اسعدیان است.

محمودی درباره حضورش در این دو اثر به خبرنگار هنرآنلاین گفت: هر دو کار بسیار متفاوت هستند و به فاصله اندکی از هم ضبط‌شان آغاز شده است. در سریال "لحظه گرگ‌ومیش" آنچه برای من جذابیت دارد این است که باید تا 50 سالگی خودم را بازی کنم و این برای بازیگر امکان بسیار خوبی است.

وی در ادامه به همکاری با این دو کارگردان اشاره کرد و افزود: جمشید محمودی که آثار سینمایی‌اش فیلم‌های درخشانی بوده و در جشنواره‌های مختلف خوش درخشیده است و همایون اسعدیان هم آثار به نامی تاکنون داشته و به نظرم این اتفاق خیلی خوبی است که کارگردان‌های به نام بار دیگر به تلویزیون بازگشته‌اند.

این بازیگر همچنین با بیان این‌که بازگشت کارگردانان به نام به تلویزیون این روزها کاملاً محسوس است و تولید پروژه‌ها جان دیگری گرفته است، اظهار کرد: این اتفاق درجه‌ یکی است که کارگردانان شناخته‌شده‌ای چون اسعدیان، میری، میرباقری و... بار دیگر به تلویزیون بازگشته‌اند و این اتفاق کاملاً محسوس است و خدا کند که دوره‌ای نباشد، به نسبت دوره قبل که دوره خیلی سختی برای همه ما بود سریال سازی و بازگشت این افراد به تلویزیون اتفاق بسیار خوبی است. اساساً این افراد باید کار کنند چراکه سیستم آموزشی و کاری برای آن‌ها هزینه کرده و درعین‌حال افراد کار بلدی هستند. به‌ عنوان‌ مثال جزئیاتی که جمشید محمودی برای هدایت بازیگرانش سر صحنه به کار می‌گیرد بسیار عجیب است و نمونه آن را حداقل من ندیده‌ام. یا بعد از مدت‌ها با کارگردانی کار می‌کنم که برای هر صحنه‌اش دکوپاژ دارد. همایون اسعدیان هر روز صبح یک نسخه از دکوپاژ را  به‌ تمامی عواملش می‌دهد. در چنین شرایطی کار کردن معلوم است که اتفاق خوبی است و حال شما را به‌ عنوان بازیگر خوب می‌کند و در عین‌حال خروجی آن نیز قابل‌تأمل خواهد بود.

محمودی گفت: به نظرم ماجرای کیفیت بسیار تأثیرگذار است. امروز همه مشغول کار هستند و از آنجایی‌ که خاصیت ذهن شرقی ما با افراط‌ و تفریط همراه بوده است، حضور این آدم‌ها موجب می‌شود تا در بخش کیفی حداقل خیالت راحت باشد.