سرویس سینمایی هنرآنلاین: شرکت برادران وارنر 9 فوریه 2018 را به عنوان تاریخ آغاز اکران جهانی فیلم "قطار 15 و 17 دقیقه به پاریس" (The 15:17 to Paris) به کارگردانی کلینت ایستوود انتخاب کرد.

فیلم درباره سه آمریکایی است که در قطاری سریع‌السیر مانع یک نقشه تروریست می‌شوند.

به گزارش ورایتی، از آن جا که برادران وارنر اعلام نکرده است "قطار 15 و 17 دقیقه به پاریس" را  تا پایان سال 2016 به طور محدود روانه سینماها خواهد کرد، این فیلم برای رقابت در جوایز اسکار پیش رو واجد شرایط نیست.

داستان فیلم 21 اوت 2015 روی می‌دهد، زمانی که سه آمریکایی حمله‌ای تروریستی در تالیس -  خط قطار سریع‌السیر بین‌المللی بین پاریس و بروکسل – را خنثی کردند. فیلم داستان زندگی آن‌ها را از دوران کودکی تا مجموعه‌ای از اتفاقات نامحتمل که به حمله منتهی شد، دنبال می‌کند.

این سه شامل آنتونی سدلر، الک اسکارلاتوس عضو گارد ملی ایالت اورگن و اسپنسر استون درجه‌دار نیروی هوای ارتش آمریکا هستند که در فیلم نقش خودشان را بازی می‌کنند. جنا فیشر، جودی گریر و ری کراسانی به همراه پل-میکل ویلیامز، برایس قیصر و ویلیام جنینگز در نقش این سه در جوانی، دیگر بازیگران "قطار 15 و 17 دقیقه به پاریس" را تشکیل می‌دهند.

فیلم از روی کتاب "قطار 15 و 17 دقیقه به پاریس: داستان واقعی یک تروریست، یک قطار و سه قهرمان آمریکایی" نوشته سدلر، اسکارلاتوس، استون و جفری‌ ای. استرن ساخته شده و فیلمنامه را دوروتی بلایسکال نوشته است.

ایستوود خود یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است. او در سال‌های اخیر به ساخت فیلم‌های سینمایی از روی قهرمانان واقعی علاقه نشان داده است که نمونه آن دو فیلم بسیار پرفروش "تک‌تیرانداز آمریکایی" و "سالی" است.