به گزارش هنرآنلاین، پیش تولید سریال "هست و نیست"‌  که از ابتدای شهریورماه آغاز شده بود، با انتخاب بازیگران اصلی خود پس از تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) از روز پنج شنبه 20 مهر ماه کلید ‌خورد.

در اولین روز تصویربرداری این سریال در شهرک غرب که بعنوان یکی از لوکیشن‌های اصلی مجموعه محسوب می‌شود، سه چهره جدید و جوان که در آینده معرفی خواهند شد، جلوی دوربین رفتند.

ازجمله بازیگران این سریال فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولمازحصاری، نازنین کریمى، سیامک اطلسی ، اکبررحمتی و سیاوش خیرابى هستند که قرار است با معرفی چند چهره جوان و جدید مقابل  دوربین رضا شیبانی قرار بگیرند.

مجموعه تلویزیونی "هست و نیست" که یک ملودرام اجتماعی است و قصه آن براساس طرحی از علی حدادی بوده و توسط نادر وحید نگاشته شده در 30 قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده است: گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ای گره می‌خورد که به سادگی باز نمی‌شود ...!

طبق اعلام شبکه دو سیما سریال "هست و نیست" قرار است در ایام زمستان به روی آنتن برود.

برخی از عوامل دیگر این سریال عبارتند از: مدیر تصویر بردارى: رضا شیبانى، صدابردار: مهدى آزادى، مدیرتولید: فرزین فرزدنیا، برنامه ریز: مسعود میمى، تدوین: امین عابدى، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسى، طراح گریم: مهرداد قلى پور، دستیار اول کارگردان: امین محمودى، منشى صحنه: فرشته حجازى، دستیار تهیه: فیروز قاسمی، دستیارتولید: ایمان صراف، مدیران تدارکات: جواد قاسمى و مهدى عباسى، مدیرمالی: ابراهیم تفرشی، تصویربردار پشت صحنه: امیر ژوبین و روابط عمومی: آیدین نادری  اشاره کرد.