سرویس سینمایی هنرآنلاین: امیرمحمد زند بازیگر که به‌تازگی با سریال "سفر در خانه" در شبکه نسیم حضور داشت این روزها مشغول اجرای یک برنامه تلویزیونی است.

او در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص فعالیت‌های اخیر خود بیان کرد: فیلم سینمایی "تو می‌مانی" به کارگردانی حمید بهمنی را آماده اکران دارم که یک فیلم دفاع مقدسی است، درباره زندگی شخصی که در روایتی که برای دختر خودش دارد قصه شهید مهدی امینی از شهدای معروف ارومیه را بیان می‌کند. من در این فیلم نقش پدر این دختر را بازی می‌کنم که راوی است و از دوستان شهید امینی، البته در این فیلم با گریم خاصی حضور دارم.

زند ادامه داد: همچنین فیلم سینمایی "آکاردئون" به کارگردانی آرمان زرین‌کوب را هم آماده دارم که فکر می‌کنم به‌عنوان فیلم اولی در جشنواره فیلم فجر حضورداشته باشد. در این فیلم قصه دو زوج روایت می‌شود که تقابل نسل‌های مختلف و برخورد آن ها در مواجه با مشکلات را بررسی می‌کند.

بازیگر "اتوبوس شب" اضافه کرد: برای تلویزیون هم تله‌فیلم "تنهایی" به کارگردانی داود بیدل رادارم که از زمان پخش آن اطلاعی ندارم.

وی که این روزها مشغول اجرای یک برنامه تلویزیونی است، درباره آن گفت: اصولاً کارهای سخت را دوست دارم و الآن هم اجرای استندآپ کمدی را بر عهده‌دارم که کار سختی است. من مجری نیستم و تنها در برنامه "سینما چهار" که کار تخصصی بود و در حوزه فعالیت خودم بود این کار را انجام دادم و این اولین بار است که در قالب مجری که در حوزه تخصص من نیست فعالیت می‌کنم، اما درهرصورت چالش‌ها را دوست دارم.

 زند در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه اوضاع برنامه‌سازی در تلویزیون متحول شده است و آیا این تغییرات محسوس بوده یا خیر، بیان کرد: بخشی از این سریال‌ها در حال نگارش هستند که اطلاعی از آن‌ها نداریم و بخشی دیگر نیز در حال فیلم‌برداری هستند که عوامل آن‌ها مشخص است. تا این لحظه نه من و نه باقی همکارانم این موضوع را حس نکردیم و امیدوارم تنوع عوامل هم احساس شود، چراکه در خیلی از کارها این تنوع دیده نمی‌شود و یک تیم از سرکاری به کار دیگر می‌روند. باید این موضوع مدیریت شود و از افراد مختلف در همه پروژه‌ها استفاده شود. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد، چراکه بسیاری از همکاران من این روزها اوضاع خوبی ندارند.