به گزارش هنرآنلاین، بیستمین قسمت از این برنامه که با اجرای ارشا اقدسی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به بیان داستان کسی اختصاص دارد که تا به حال چهارده بار از کویر ریگزار جن عبور کرده است.

ارشا اقدسی بدلکار ایرانی و مربی آیکیدو است که در سال ۸۴ زمانی که به دنبال موفقیت در کسب بورسیه تحصیلی در رشته تربیت بدنی، عازم ایتالیا بود، از طریق یک آگهی برای دوره‌های بدلکاری با مرحوم پیمان ابدی آشنا و در ایران ماندگار شد و بدلکاری را ادامه داد، تا جایی که توانست سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی و اولین مربی بانجی جامپینگ ایران و نیز اولین مربی تونل باد صبا در ایران شود. 

او در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس کرد و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و سایر کشورها ادامه داد. 

ارشا اقدسی مجری مسابقه "آب و آتش" شبکه نسیم شد و اولین تجربه فیلم‌سازی‌اش مربوط به فیلم کوتاهی با عنوان "جمشید آریا" است که برای تجلیل بازیگر اکشن ایرانی جمشید هاشم‌پور با حضور قهرمانانی همچون یوسف کرمی، احسان روزبهانی و حامد پورطالب در یک روز ساخته شد و در جشن حافظ به نمایش درآمد. این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور دیپلم افتخار گرفت. 

فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه "هزار داستان" به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.