سرویس سینمایی هنرآنلاین: آنا پاکویین تازه‌ترین بازیگر پرآوازه‌ای است که به گروه بازیگران فیلم گانگستری "ایرلندی" (The Irishman) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی از شرکت نتفلیکس اضافه می‌شود.

به گزارش ددلاین، بازیگر 35 ساله برنده اسکار در این فیلم نقش دختر فرانک "ایرلندی" شیران شخصیت اصلی فیلم با بازی رابرت دنیرو را ایفاء می‌کند. شیران یک آدمکش حرفه‌ای بود که گفته می‌شود در بیش از 25 جنایت از جمله قتل جیمی هافا، رئیس اتحادیه‌های کارگری در دهه 1930 نقش داشت.

پاکویین نقش پگی دختر بااراده فرانک و مری را بازی می‌کند. او از شیوه‌ای که فرانک در زندگی در پیش گرفته بود، متنفر بود و در گذر سال‌ها از پدرش فاصله گرفت و از هر چه به او مربوط می‌شد، بدش می‌آمد. او در مقاطعی می‌ترسید درباره مشکلات خود در زندگی‌اش با فرانک صحبت کند، چرا که نگران برخورد پدرش با کسانی بود که با او بد رفتار کرده بودند. پگی، هافا (با بازی آل پاچینو) را فردی خارج از دنیای تبهکاران می‌دید و به خاطر تأثیر او بر اتحادیه‌های کارگری مجذوب او شده بود. پگی حتی بعد از مرگ مادرش هیچ توجه‌ای به فرانک نکرد و در مراسم تدفین مری با او حرف نزد.

جو پشی، هاروی کایتل، بابی کاناویل، ری رومانو، استفن گراهام، کاترین ناردوسی، گری باسارابا، جی.سی. مکنزی و کریگ وینسنت از دیگران بازیگران "ایرلندی" هستند. استیون زیلیان فیلمنامه را بر مبنای کتاب "شنیدم خانه‌ها را رنگ می‌زنی: فرانک "ایرلندی" شیران و بسته شدن پرونده جیمی هافا" نوشته چارلز برانت نوشته است. کتاب برانت در 2004 منتشر شد.

"شنیدم خانه‌ها را رنگ می‌زنی" عبارتی در زبان عامیانه تبهکاران درباره قتل‌های قراردادی و پاشیدن خون روی دیوارها است. برنت کمی پیش از مرگ شیران در سال 2003 با او دوست شد. شیران نزد نویسنده اعتراف کرد که در قتل جیمی هافا نقش داشت و این کار را به دستور راسل بوفالینو، رئیس یک گروه تبهکار انجام داد. هافا در 1975 ناپدید شد و هیچ‌وقت پیدا نشد.

"ایرلندی" این روزها در نیویورک در حال فیلمبرداری است و انتظار می‌رود در مقطعی اکران شود که برای حضور در جوایز اسکار واجد شرایط باشد.

خبر تولید پروژه "ایرلندی" اولین بار در 2008 اعلام شد. آن زمان قرار بود پارامونت با همکاری ترایبکا پروداکشنز متعلق به دنیرو و شریک او جین رزنتال و سیکلیا پروداکشنز متعلق به اسکورسیزی، فیلم را تولید کنند.

"ایرلندی" اولین فیلم اسکورسیزی بعد از درام تاریخی "سکوت" خواهد بود که فروش ناامیدکننده‌ای برای پارامونت داشت.

آنا پاکوئین در 11 سالگی برای بازی در فیلم "پیانو" (1993) برنده اسکار بهترین بازیگر زن مکمل شد. او در 2009 نیز برای بازی در سریال خون‌آشامی "خون واقعی" جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن درام را دریافت کرد. پاکوئین به تازگی در درام جنایی "Bellevue" تولید شبکه سی‌بی‌سی و سریال کوتاه "ریشه‌ها" تولید شبکه هیستوری بازی کرد و اخیراً بازی در فیلم " The Parting Glass" را به پایان رساند. "الیاس گریس" تولید نتفلیکس و "خواب‌های الکتریکی فیلیپ کی. دیک" تولید آمازون دو سریال جدید او هستند که ماه آینده پخش می‌شوند.